COVID vaccinatie bijwerkingen

Ik werk bij de gemeente en moet de laatste tijd steeds vaker helpen op de gemeentelijke begraafplaats. Volgens de vaste begraafplaatsmedewerker is het 2 à 3 x drukker dan normaal.
 
hier is het ook af en aan met de ambulances. Achter mijn huis is de post dus niet gek maar heel opvallend. -en, as we speak- hoor ik er weer 1.
 
Auto's leeg knippen die spontaan een boom opzoeken....
De buurjongen van mijn broer is overleden. 42 jaar en een zoon van 7. Zaten in de auto toen hij een hartstilstand kreeg. Hij is dood en zoontje leeft nog. En mijn broer weet zeker dat hij geprikt is. Want dat had hij nog trots zitten vertellen aan hem. En vond het raar waarom mijn broer geen prik ging halen!

Ach ja, gelukkig geen Corona
 
Dat komt door die eigenwijze ongevaccineerden. Het zijn vooral ongevaccineerden in de ziekenhuizen heeft Hugo toch gezegd? Geloof dat dan gewoon! De booster ga ik inderdaad zo snel mogelijk halen. Het liefst gisteren nog.
En jammer dat de boostershotjes niet gewoon te koop zijn bij de drogist! Dan had ik er elke week één genomen!
 
Net een email ontvangen vd directrice vd school van mijn jongste zoontje. Conciërge overleden, plotselinge dood. Die was ook geprikt maar komt niet door de prik, gewoon ja plotseling ja dat kan toch🙄
 
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.739
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan