COVID vaccinatie bijwerkingen

We are worlds apart.

Mike
bij mijn familie is het ook zo. de helft het vaccin genomen, de andere helft niet.
zijn ook allemaal gewaarschuwd maar het heeft niet mogen baten.
ik kom er met mijn verstand niet bij wat ze bezielen. toch genomen helaas.
 
Jouw aanname is dat een dergelijk gesprek mogelijk is. Hij zit er heel.diep in. De reden waarom de Delta-variant NL rood doet kleuren komt door de jiongeren. Het feit dat het in Griekenland gebeurt, zijn geplande vakantiebestemming, komt ook door de jongeren. Alles is de schuld van jonge mensen, de overheid valt niets te verwijten. En ik moet het met hem over Ivermectine gaan hebben? Hoeveel kans van slagen geef je dat zelf?

Mike
 
Dan moet hij eerst nog maar een beetje zieker worden, vind je ook niet?
Trouwens mijn zoon (hoort inmiddels niet meer bij de jongeren) gaat ook naar Griekenland. met vaccins. God hoort me brommen.
 
Jouw aanname is dat een dergelijk gesprek mogelijk is. Hij zit er heel.diep in. De reden waarom de Delta-variant NL rood doet kleuren komt door de jiongeren. Het feit dat het in Griekenland gebeurt, zijn geplande vakantiebestemming, komt ook door de jongeren. Alles is de schuld van jonge mensen, de overheid valt niets te verwijten. En ik moet het met hem over Ivermectine gaan hebben? Hoeveel kans van slagen geef je dat zelf?

Mike
Ja, ik vraag me dat ook af. Asks ik die ivermectine binnen heb gekregen. Hoe je daar mee omgaat.
Als iemand ziek is zeg je dan: joh, ik heb hier pilletjes uit China, neem er 3 dagen 5 en dan is het over..?


Of laat je ze in hun sop gaarkoken als ^schaap^
 
Ja, ik vraag me dat ook af. Asks ik die ivermectine binnen heb gekregen. Hoe je daar mee omgaat.
Als iemand ziek is zeg je dan: joh, ik heb hier pilletjes uit China, neem er 3 dagen 5 en dan is het over..?


Of laat je ze in hun sop gaarkoken als ^schaap^

Die vraag is eenvoudig: "Zou ik je iets mogen vertellen?"

... en de pillen blijven in het potje
 
Wanneer ze wanhopig zijn met de dood in de schoenen, neem de Ivernectine mee en vertel ze daf je de oplossing hebt en dat deze al die tijd aanwezig was maar verborgen door de autoriteiten waarop ze zo hadden vertrouwd rn die hen hebben verraden. Alleen als ze hun ego opzij kunnen zetten en om hulp durven vragen, alleen dan kun je en MOET je ze helpen, als een daad van naastenliefde. Let wel, zij moeten naar jou toe bewegen, niet andersom. In 2020 probeerden wij hen te benaderen en we liepen er op stuk want ze wilden niet luisteren. In 2021 zorgen we in principe voor onszelf en onze naasten, maar eenieder die tot inkeer komt verwelkonen we in ons midden. Ook dat is zachtmoedigheid.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Wanneer ze wanhopug zijn met de dood in de schoenen, neem de Ivernectine mee en vertel ze daf je de oplossing hebt en dat deze al die tijd aanwezig was maar verborgen door de autoriteiten waarop ze zo hadden vertrouwd rn die hen hebben verraden. Alleen als ze hun ego opzij kunnen zetten en om hulp durven vragen, alleen dan kun je en MOET je ze helpen, als een daad van naastenliefde. Let wel, zij moeten naar jou toe bewegen, niet andersom. In 2020 probeerden wij hen te benaderen en we liepen er op stuk want ze wilden niet luisteren. In 2021 zorgen we in principe voor onszelf en onze naasten, maar eenieder die tot inkeer komt verwelkonen we in ons midden. Ook dat is zachtmoedigheid.

Mike
Ook een goeie!!!
 
bij mijn familie is het ook zo. de helft het vaccin genomen, de andere helft niet.
zijn ook allemaal gewaarschuwd maar het heeft niet mogen baten.
ik kom er met mijn verstand niet bij wat ze bezielen. toch genomen helaas.
dat is het, niet bezield!
 
bij mijn familie is het ook zo. de helft het vaccin genomen, de andere helft niet.
zijn ook allemaal gewaarschuwd maar het heeft niet mogen baten.
ik kom er met mijn verstand niet bij wat ze bezielen. toch genomen helaas.
Hier hetzelfde verhaal, ik ben van de vijf de enige waar geen vaxx in komt. en aan de kant van mijn man idem. Er valt ook geen zinnig gesprek mee te voeren dus ik laat het gaan. Ik maak er ook geen ruzie (meer) om of zo, ze komen er vanzelf wel achter.
 
Als we het toch over vaccin bijwerkingen hebben, ik begin ook erge last te krijgen van bijwerkingen.
Een lijstje.

Mijn middelvinger gaat automatisch omhoog als een gevaxte weer begint over zijn vaccin voor anderen.
Ik wordt kotsmisselijk als een gevaccineerde roept dat ik een gevaar ben omdat ik niet mee doe.
Ik krijg acuut diarree als ze weer onderling aan het ophemelen zijn waarbij het lijkt of ze een orgasme krijgen bij zo'n vax.

Ik denk dat ik een paar t-shirts laat maken met de tekst.

Pas op houd afstand bewust ongevaccineerde
 
Het is veel werk om heidenen te bekeren, het is een heidens werk om gelovigen te bekeren.
 
Het is veel werk om heidenen te bekeren, het is een heidens werk om gelovigen te bekeren.
Op meerdere gebieden toepasbaar, nu is het onmogelijk de MSM gelovigen te bekeren die gaan voor de wetenschap van 2 dierenartsen met een cursus viroloog, en alle andere wetenschappers en dat zijn er veel meer dan in de MSM zijn voor hun wappies, helaas maar in nsbderland is 80% of meer verloren en na 1,5 jaar roepen in de woestijn zoeken ze het maar uit
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.670
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan