COVID vaccinatie bijwerkingen

Collega (in de 30) twee dagen zo ziek dat hij niet kon werken, nu weer aan de slag.

('vaccin' genomen omdat hij naar het buitenland wilde en dacht dat dat handiger was :-( )
 
Goede vrouwelijke kennis van mij, bijna 70 jaar..Na de eerste spuit vaginale bloedingen ..Ze dacht zelf dat het door de prik kwam, en wat doet mevrouw vervolgens, we nemen de tweede prik ook gewoon :oops:
 
Nu is het mijn beurt. De vrouw van 1 van de 2 broers van mijn vriendin kreeg een hartinfarct kort na de prik. Een andere vrouw die ik ken kreeg een stolsel in 1 oog kort na de prik. Maar gelukkig geen corona!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Collega hier op mn werk, schoonmoeder heeft trombose in been, gedeeltelijke gezichtsverlamming en gezwollen nek, moet in ziekenhuis worden opgenomen.
 
Moeder van goede vriendin acute leukemie en inmiddels overleden.
Tante en een oud dorpsgenoot een beroerte.
Maar gelukkig geen corona!
 
Oh ja, ouder stel hier in dorp, ik kende ze niet, maar kort na elkaar overleden, allebei prik(ken) gehad. 1 overleed na 1e Prik dacht ik. Ze woonden nog gewoon op zich zelf. Niet verpleeghuis of dergelijke
 
Collega's van nichtje en zij zelf werken met dementerenden. Zij als enige niet gevaxt. Collega's veel klachten. Zzp er die bij huis van onze dochter werkt heeft zich bijna in de burn-out gewerkt door uitval van vele collega's. Veelal 2 schiften en soms nog langer doorgewerkt en dan ook nog 7 dagen in de week.
 
Een collega van mij heeft afgelopen vrijdag zijn vaccin genomen(ergens in de 30/begin 40 schat ik) en was dood ziek tot gisteren.
Mijn vader heeft het pfizer vaccine genomen en heeft nu ineens last van hooikoorts.

Een collega van mijn vriendin lag ook een paar dagen uit the running na zijn cojona shot
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.777
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan