COVID vaccinatie bijwerkingen

Ik meende gisteravond in de uitzending te horen dat het om een ontstoken hartzakje zou gaan maar dat weet ik niet zeker...



Wendy
 
In de yogagroep 2 oudere dames met pijn aan de arm. Vriend van partner ligt in het ziekenhuis met alvleesklierontsteking. Ik weet niet of hij gevaccineerd is, maar ik zou niet weten waarom niet, hem kennende. Sprak hem al een tijdje niet. Ze organiseren alleen digitale borrels en ik doe niet mee. Collega was bij zowel de eerste als de tweede spuit ziek ervan en niet op werk. Andere collega had een stijve/pijnlijke arm. 3 mensen met evenwichtsstoornissen na de spuit.
Collega met stijve/pijnlijke arm vanwege prik vorige week is nu algeheel grieperig beroerd met hoofdpijn en gedoe met de spijsvertering en moet thuis blijven.
 
Ik weet het niet zeker, maar ik heb het idee dat ik de laatste tijd vaker sirenes hoor. Via deze site kun je zien wat voor soort sirenes je gehoord hebt in jou omgeving: https://alarmeringen.nl/

En in mijn omgeving schijnen het voornamelijk ambulances te zijn.

Horen jullie de laatste tijd ook meer sirenes dan normaal?
Ik durf trouwens nog geen conclusie te trekken of het echt zo is dat er meer ambulances dan normaal uitrukken, ik blijf het in de gaten houden.

Kevin
 
Collega en zijn partner zijn gevaccineerd en hebben nu beide een positieve pcr-test, dus saampjes in Quarantaine want boe bah besmettelijk. En de moeder van een collega is onlangs overleden, geen idee hoe en waaraan. Misschien aan het Vaccin, wie zal het zeggen.
 
hier sprak mijn man een klant en die had de huisarts hier gesproken. Die vertelde dat op 1 prikdag (een GGD prikaktie via huisarts bij ons in Dorpshuis) 8 personen waren met trombose na vaccinatie. Hij had gebeld naar GGD begreep ik uit het verhaal. Hij moest zijn bek dicht houden en gewoon doorgaan met prikken. Kan zijn praktijk verliezen als hij hier over naar buiten treedt.
 
Vriend van mij was gisteren hier.

Zijn broer spuit gehaald, lag 's avonds op de bank met zo'n lage hartslag en ondiepe ademhaling dat stiefdochter 112 belde. Nacht ter observatie in ziekenhuis waar ze hem vertelde dat dat een bijwerking was van het vaccin.
Had al Corona gehad en kampt met zwakke gezondheid. (Lees: heeft altijd wat)
 
Mijn broer ligt momenteel doodziek op bed na de tweede prik. Hij voelt zich beroerd, heeft koorts en moet veel slapen. Een vrouw die ik ken heeft kort na haar eerste AstraZeneca-prik acute oogtrombose gehad en is daarvoor in allerijl naar het ziekenhuis geweest. Inmiddels gaat het weer goed met haar en ze twijfelt of ze de tweede prik moet nemen. Maar gelukkig geen corona!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan