COVID vaccinatie bijwerkingen

FoolProof

Well-known member
Het lijkt mij slim om een aparte topic te openen waar we kunnen bijhouden welke bijwerkingen we in onze directe omgeving kennen of horen van vrienden of bekenden. Dus niet al te ver weg uit je eigen kring, niet uit het buitenland ofzo want dan wordt het alweer te veel 'hearsay' . Op deze manier krijgen we misschien een beter overzicht wat er in NL allemaal aan de hand is en de info niet versnipperd is over allerlei topics.
Ook verder geen discussies, gewoon meldingen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het voortouw nemen : Ik heb een collega die zich wilde prikken met Janssen dringend aangeraden het niet te doen, hij heeft het toch gedaan, is doodziek geweest en lijdt nu aan afasie : hij weet zich soms geen namen te herinneren of kan geen voorwerpen benoemen.
 
Een collega van 1 van mijn goeie maten is sinds zijn vaccinatie, een week of 6 geleden, dood- en doodziek en het lijkt alleen maar slechter met hem te gaan.
 
De steelgitaris van de band van een bevriende muzikant kan na zijn vaccinatie zijn vingers niet meer goed gebruiken (net als Clapton) en is helemaal gestopt met spelen. Hetzelfde geldt voor de drummer maar die kan de pijn nog een beetje verbijten.
 
Een andere muzikant die ik ken van jamsessies, heeft na zijn prik een hersenbloeding gekregen. (uiteraard niet vaccin gerelateerd) :unsure:
 
Een goede vriendin van mijn vriend heeft een schildklierprobleem en zij heeft 2 hele zware weken gehad na het vaccin. Koorts en zich heel slecht voelen.

Dorothé
 
Vanaf het begin van het prikcircus ben ik een lijst aan het bijhouden met bekenden die de prik hebben gehad. Er staan al 45 namen op. Tot op dit moment heb ik van één vrouw gehoord dat ze na de eerste prik het gevoel had dat ze uit elkaar aan het klappen was door pijn. Na een paar dagen was dat weg. Verder heeft nog niemand klachten gemeld.
 
een buurjongen 18 jaar (onderliggend lijden, astmatisch) heeft 2 dagen behoorlijk ziek op de bank gelegen.
Een vriendin van mijn schoonmama, 83 of zo, heeft prik gehad en ik weet niet precies hoelang erna, maar na 2e prik iig, ze kan niet meer lopen en ligt in ziekenhuis al paar weken. Het was nog een hele fitte vrouw, fietste nog, heb haar een paar keer ontmoet. Paar maanden terug nog. Een vriend van ons een pijnlijke arm. De vriendin van een vriend van onze zoon paar dagen ziek geweest (werkt in ziekenhuis) En er zijn vast nog meer gevallen maar kom ik nu even niet op.
 
Ik had dit al gisteren geplaatst;
Bij mijn zijn ze werkzaamheden aan het uitvoeren betreffende schilderwerk. Ik heb net een gesprek gehad met de schilder. Hij vertelt dat hij ook nog werkzaamheden doet betreffende het wegbrengen van lijken uit de ziekenhuizen in de buurt van Eygelshoven. Het percentage van doden is per maand zwaar opgelopen en als ik het me niet slecht herinner, had hij het over actuele cijfers van rond de 70 doden terwijl normaal onder de 20 doden zijn. Ze hebben zo goed als allemaal CVA-klachten, dus bloedproppen en zijn gevaccineerd. Deze mensen worden weggeschreven als coronadoden, want die leveren zo 300 euro meer op. Deze man zegt dat helaas niemand iets doet, iedereen accepteert het maar gewoon omdat het normaal wordt. Deze ziekte wordt dan eigenlijk gezien als ouderdomssterven of onderliggend lijden en als coronadode gerapporteerd. Nu heb ik het dus uit eerste hand vernomen.

Dorothé
 
Vader van buurvrouw hier verderop, dood na vaccin. In het ziekenhuis is toegegeven dat het overlijden door vaccin kwam.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.670
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan