COVID vaccinatie bijwerkingen

Hahaha nu wordt Jacques Herpes er ook al bijgehaald🤣🤣

 
Hahaha nu wordt Jacques Herpes er ook al bijgehaald🤣🤣

Vrouw van een maatje van me heeft ook met gordelroos op bed gelegen.

Toen dacht ik al. Mmmmm raar
 
Sietske Bergsma heeft het in haar uitzending van vandaag erover dat het inmiddels zo is dat meer kinderen dood zijn gegaan door de prikken dan door covid zelf.
Nu weer sinds kort de 14-jarige Wouter Betjes https://www.nhnieuws.nl/nieuws/2958...e-wedstrijd-op-het-veld-in-elkaar-en-overleed

Bergsma heeft aandacht voor deze kwestie gevraagd om te onderzoeken of hier sprake is van vaccinatieschade.
Vervolgens buitelen de deugers over elkaar heen :

Bekijk bijlage 5957

Ze heeft er ook over getwitterd nadat haar verweten werd dat ze volgens sommigen geen aandacht aan het leed van Wouter Betjes mocht schenken: haar wordt o.a. ''lijkenpikkerij'' verweten;






Huisarts ‘geeft hoogleraar les’ over IFR van Covid-19 en myocarditis na corona-injecties: ‘Een pareltje’​

Een 14-jarige scholier zakte afgelopen weekend na een inhaalwedstrijd op het hockeyveld in elkaar en overleed later in het ziekenhuis. Klasgenoten en vrienden zijn met stomheid geslagen. Publicist en jurist Sietske Bergsma liet weten: “Ons is ter ore gekomen dat de jongen gevaccineerd zou zijn.”

Samen met journalist Annelies Strikkers is ze in deze zaak gedoken. “Het overlijden van de 14-jarige Wouter roept onwijs veel vragen op, ook omdat er de laatste tijd te veel jonge sporters opeens omvallen. Een zorgelijke trend,” lichtte Strikkers toe.

Vervolgens kreeg het tweetal een aantal boze twitteraars over zich heen. “We hebben recht op de waarheid. En die wordt pijnlijker hoe langer we elkaar in de haren vliegen,” schreef Bergsma.

In de media is daar geen aandacht voor​

Ene Alex reageerde: “Je hebt op geen enkele manier ‘recht’ op de ‘waarheid’ over de doodsoorzaak van een kind van 14. Laat staan het lastigvallen van de ouders daarover.” Waarop hoogleraar Stefan Paas (VU) zei: “Hear hear. Complotdenkers hebben een zieke fantasie met overleden kinderen. Laatst al die toestand in Bodegraven, nu dit weer.”

Huisarts Els van Veen riep Paas tot de orde: “Complotdenker is een manier om anderen in een hokje te stoppen en hen niet meer serieus te nemen. Het werkt in elk geval niet om echt met elkaar in gesprek te komen.”

“U bent arts. Laatst meldde u me dat de IFR (infection fatality rate, red.) van covid 0,15 procent is. Nu liket u een bericht, zie ik, dat het aantal hartklachten bij jongeren snel toeneemt en dat dit te maken heeft met vaccinatie. Op welke studie baseert u zich?” vroeg hoogleraar Paas aan de huisarts.

“In oktober 2020 schatte gerenommeerd wetenschapper John Ioannidis de IFR op 0,23 procent. En later werd deze schatting naar beneden bijgesteld, 0,15 procent, in de media is daar geen aandacht voor,” antwoordde Van Veen.

Verdere polarisatie​

“Verder maak ik alleen bezwaar tegen uw gebruik van woorden als complotdenker. Het voegt niets toe en het leidt alleen tot verdere polarisatie,” benadrukte ze.

“Dan uw vraag om artikelen waaruit vaccinatieschade door covidvaccins blijkt. Dit zijn geen gewone vaccins. Het zijn mRNA- en DNA-vectorvaccins,” merkte ze op. Van Veen verwees naar een studie in het medische tijdschrift The New England Journal of Medicine en een studie in het tijdschrift Clinical Infectious Diseases over een link tussen het mRNA-vaccin en gevallen van myocarditis, een ontsteking van de hartspier. Ze voegde daar ook nog een onderzoek aan toe over de prognose na myocarditis.

“Indien u nog informatie wenst over het extreem lage risico dat kinderen lopen op ernstige ziekte en sterfte door Covid-19 kan ik u die ook bezorgen, evenals vele case reports waar nog andere (ernstige) bijwerkingen gemeld worden,” besloot Van Veen.

Strikkers: “Els geeft Stefan Paas les over de IFR van Covid-19 en myocarditis na de corona-injecties. Een pareltje.”

 
bijwerkingen van covid vaccins of chemtrails?
dit waren de vliegbewegingen boven Nederland op 7 december , kreeg ik toegestuurd net
Bekijk bijlage 6036
Die zigzag beweging links naast Arnhem was er van de zomer ook veel (iedere dag een ander gebied, ik gokte op foto's voor googy maps ofzo?). Klein privevliegtuigje wat altijd vanuit Groningen opsteeg (paar verschillende vliegtuignummers). Geen uitstoot te zien toen. De soort kluwen van dichte lijnen lijken me eerder van kleine toestellen, die ook in de buurt van airports liggen waarvandaan mensen prive vliegen. Aangezien vliegtuigjes huren (voor les of fun) niet een hele goedkope hobby is, blijven die dan meestal rondjes in de buurt vliegen (iedere landing moet je ook aftikken).
 
Die zigzag beweging links naast Arnhem was er van de zomer ook veel (iedere dag een ander gebied, ik gokte op foto's voor googy maps ofzo?). Klein privevliegtuigje wat altijd vanuit Groningen opsteeg (paar verschillende vliegtuignummers). Geen uitstoot te zien toen. De soort kluwen van dichte lijnen lijken me eerder van kleine toestellen, die ook in de buurt van airports liggen waarvandaan mensen prive vliegen. Aangezien vliegtuigjes huren (voor les of fun) niet een hele goedkope hobby is, blijven die dan meestal rondjes in de buurt vliegen (iedere landing moet je ook aftikken).
Ik heb mij eens laten vertellen dat dat te maken heeft met het instellen of kalibratie van de vliegBakens. Of het echt zo is weet ik niet
 
Ik heb mij eens laten vertellen dat dat te maken heeft met het instellen of kalibratie van de vliegBakens. Of het echt zo is weet ik niet
Het lijkt me niet, de bakens zenden een vastgesteld signaal uit waarmee vliegtuigen de aanvliegroute kunnen vinden en vast houden, die zigzag lijkt me ook niet Google Maps, eerder een spionage vlucht van gemeentes voor illegale bouwwerken
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.943
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan