COVID vaccinatie bijwerkingen

En weer een nieuwe van graafmonster Erik Boomsma.

 
En weer een nieuwe van graafmonster Erik Boomsma.



Naaste wie de hongerwinter WW2 heeft meegemaakt vergelijkt eea inderdaad met jodenvervolging. "Mag" van veel mensen niet. Dus we zijn nu in het stadium dat iemand niet iets mag zeggen op basis van eigen ervaringen. Orwell had vreselijk gelijk.

Eigen ervaringen:
Geprikten waar nu op hartfilmpjes problemen te zien zijn.
Ambulanceritten na prik 1 bij naaste.
Verklaring dat iemand nog nooit zo ziek is geweest als na de Jansen prik.
Zorgverleenster doodziek na booster.
Diverse mensen die 'door hun rug gaan' (bijnieren uitgeput?).
Geprikte kennis onwel geworden op werkvloer, ambulance, onderzoek, niets gevonden.

Niet te pinpointen persoonsverandering bij enkele kennissen, dus die kan niet hard in de boeken.
 
Ik zat een beetje tegen de nieuwe aflevering van Erik Boomsma aan te hikken. Al die cijfers weer.... Toch vond ik hem weer zeer de moeite waard. In 11 maanden tijd al meer doden door de prik dan in 5 jaar oorlogstijd. Dat moet nog even doordringen hoor, heftig!!!!
Ik plaats hem dus nog een keer.

 
Ik zat een beetje tegen de nieuwe aflevering van Erik Boomsma aan te hikken. Al die cijfers weer.... Toch vond ik hem weer zeer de moeite waard. In 11 maanden tijd al meer doden door de prik dan in 5 jaar oorlogstijd. Dat moet nog even doordringen hoor, heftig!!!!
Ik plaats hem dus nog een keer.

Zeker 12 mln doden hadden we toch in WW2?
 
Erik gaat hier uit van 6 miljoen.
Ja dat zie ik, maar dan gaat hij wel voorbij aan alle slachtoffers naast de 6mln joden. Het waren er zeker twee keer zoveel. Voelt me niet goed als we die vergeten.
Juist 'onze' kant moet uiterst zorgvuldig omgaan met bewoordingen denk ik dan.
Maar hoe dan ook zijn het schrikbarende getallen, al moet ik zeggen dat ik zowel van een virus pandemie als een uitwerking van de prik niet ervaar wat alle media roept. Gelukkig maar, echter vind ik dat ook wel wonderlijk.
 
De ultieme bijwerking? :unsure:

Dat is inderdaad de ultieme bijwerking, die boven ons geplaatsten weten dat nog ook.
 


“De Nieuw-Zeelandse regering is commerciële voorwaarden overeengekomen met één enkel bedrijf voor de levering van vaccins. Het is mogelijk dat vitale informatie werd achtergehouden. Het publiek werd in onwetendheid gehouden over bekende risico’s,” schrijft de statisticus.

Stopgezet​

“De regering wist heel goed dat de veiligheidsproeven onvolledig waren en heeft de informatie van multinationale commerciële belangen blijkbaar voor waar aangenomen. Dit zou een ‘dit nooit meer’-moment moeten zijn,” voegt hij toe.

 
Ja dat zie ik, maar dan gaat hij wel voorbij aan alle slachtoffers naast de 6mln joden. Het waren er zeker twee keer zoveel. Voelt me niet goed als we die vergeten.
Juist 'onze' kant moet uiterst zorgvuldig omgaan met bewoordingen denk ik dan.
Maar hoe dan ook zijn het schrikbarende getallen, al moet ik zeggen dat ik zowel van een virus pandemie als een uitwerking van de prik niet ervaar wat alle media roept. Gelukkig maar, echter vind ik dat ook wel wonderlijk.
Hij zegt het uitstekend : tijdens de holocaust werden -naar verluidt- 6 miljoen Joden uitgeroeid. Het aantal doden als gevolg van de vaccins is nu al meer.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
502.669
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan