COVID vaccinatie bijwerkingen


verpleegkundige

Foto: Nenad Stojkovic CC BY 2.0

Wijkverpleegkundige Elke trekt aan de bel: fors meer valincidenten en toename in hartklachten sinds de prikken​

in Mens en Dier 3 december 2021 16:30 0

Wijkverpleegkundige Elke ziet sinds de prikken fors meer valincidenten. Bij één cliënt zijn dat vijf keer meer valpartijen in de drie maanden na de prik. “En dan is het jaar nog niet om,” schrijft Elke in een ervaringsverhaal dat is gepubliceerd door Zorgmedewerkers Verenigd, een groep verpleegkundigen en verzorgenden uit diverse sectoren van de gezondheidszorg.
Ook lopen veel cliënten moeilijker na de prik. Twee van hen moesten zelfs in het ziekenhuis worden opgenomen. Toen de familie zei dat het door de prik kwam, werd het in het ziekenhuis weggewuifd.

Alarmbellen​

Eén cliënt heeft een onverklaarbare achteruitgang van de lever, een andere cliënt kan niets meer eten en heeft aanvallen van beven gehad en ook hebben diverse cliënten zere benen.
“Bij mij gaan alle alarmbellen af als ze zeggen dat ze de laatste maanden slechter zijn geworden,” aldus de verpleegkundige, die al 10 jaar in het vak zit. “Ik herken ook een toename in hartklachten, buikklachten en verhoogde ontstekingswaarden zonder duidelijke oorzaak.”
 
De EU heeft bijwerkingen onderzocht van vaccins, goed lezen en iedere keer bij zeer zeldzaam oid zeer vaak dan klopt het wel

 
Stoppen jullie nou es even met gezeur over boosters die gevaarlijk zouden zijn. ...


> Deze bijwerkingen komen het vaakst voor bij 30-69-jarigen. 912 van de 2.878 deelnemers hadden in totaal 1036 bijwerkingen, waarvan er slechts 24 ernstig waren. <

Het lijkt mij dat het een soort Russisch roulette is met 'slechts' 24 ernstige bijwerkingen

 
Stoppen jullie nou es even met gezeur over boosters die gevaarlijk zouden zijn. ...


> Deze bijwerkingen komen het vaakst voor bij 30-69-jarigen. 912 van de 2.878 deelnemers hadden in totaal 1036 bijwerkingen, waarvan er slechts 24 ernstig waren. <

Het lijkt mij dat het een soort Russisch roulette is met 'slechts' 24 ernstige bijwerkingen

Is geen Russische roulette dan heb je 5 keer kans op niets, bij vaccins zoals deze heb altijd ellende
 
Als je de prik genomen hebt, ja. We hebben het je geprobeerd te vertellen, maar jullie wilden niet luisteren.

Mike
Van mij mogen er snel nog meer omvallen, met name degene die heel stoer doen. Dan heb ik het vooral over gevaccineerde leerkrachten en school directies. Daar lijkt nog weinig te gebeuren en die hebben de grootste bek en ego.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.671
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan