COVID vaccinatie bijwerkingen

Op school hier in de klas zijn een stuk of 5 mensen ziek. Van verkouden tot hoofdpijn tot snotneuzen en het moet nog winter worden, dit zijn gewoon griepklachten. Sommigen hebben getest en zijn of positief of negatief. Geen idee of ze geprikt zijn maar zal me niets verbazen, hun immuunsysteem is in elk geval niet heel sterk meer. Ook in het werk hoor ik hoesten of keelpijn, ik ben benieuwd naar de komende maanden. Het is rekken en erbij blijven, rug recht houden en hopen dat het straks een onhoudbare situatie wordt waardoor mensen echt gaan zien dat de maatregelen niet meer om gezondheid gaat.
 
 
  • Grrr
Waarderingen: Surv
Thomas Diesel facebook

‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️NET BRIEF GEKREGEN VAN EEN VRIENDIN, ze wil wel anoniem blijven. ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️Aanstaande mama's, LEZEN AUB ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️ 20 augustus 2021 13.20h broeihete zomer & ... 35 weken zwanger . Binnen 3 weken moest ik bevallen met geplande keizersnede ... geen vaccin .. geen keizersnede . Een gewone bevalling gaat niet , dus werd met mijn rug tegen de muur gezet . Ik heb al 3 andere kids ook geboren met keizersnede en helemaal inorde. 1j 5j 8j 1 september is mijn zoontje geboren . Na 24 h werd hij mij me weggehaald door een ONVERKLAARBARE INFECTIE in zijn bloed ! 5 dagen neonatologie aan de antibiotica . Thuis ( hij was 6 weken en 6 dagen oud) ... dinsdag 19 oktober 2021, vond ik smorgens mijn zoontje levensloos in bed . Ambulance gebeld , zelf geranimeerd. Helaas is hij in het ziekenhuis overleden HIJ WERD BIJ ME WEG GENOMEN VOOR AUTOPSIE !. En ik en men vriend worden door het parket bestempeld als hoofdverdachten van moord op ons eigen kind ! NA 6 WEKEN HEBBEN WE NOG ALTIJD GEEN AUTOPSIERAPPORT ! als ik dit eerder had geweten had ik nooit toegegeven aan het vaccin . Ik werd letterlijk met mijn rug tegen de muur gezet . ZWANGERE MAMA'S DOE DIT NIET !!! DENK AAN JE KINDJE ! Dit is het ergste dat ik ooit heb meegemaakt.
 
Ik sprak gister een verloskundige
Het aantal doodgeboren kindjes vanaf week 12 tot week 28 in de zwangerschap is van gemiddeld 5 in de maand toegenomen naar 5 PER WEEK!!
Ik snap er werkelijk niks van, Al die zwangere mutsen die ik in mijn omgeving gezien heb de laatste jaren, lopen allemaal te miepen, dat ze dit niet mogen eten en dat niet mogen drinken. Dunne kazen, zalm, rood vlees, drank etc etc etc etc. En dan gvd wel een EXPERIMENTEEL middel in laten spuiten:-(

Hoe dan?
 
Ik snap er werkelijk niks van, Al die zwangere mutsen die ik in mijn omgeving gezien heb de laatste jaren, lopen allemaal te miepen, dat ze dit niet mogen eten en dat niet mogen drinken. Dunne kazen, zalm, rood vlees, drank etc etc etc etc. En dan gvd wel een EXPERIMENTEEL middel in laten spuiten:-(

Hoe dan?
Welkom in de wereld van een vrouw. Volginstinct boven zorginstinct. NUL evolutie sinds Eva.

Mike
 
Ik snap er werkelijk niks van, Al die zwangere mutsen die ik in mijn omgeving gezien heb de laatste jaren, lopen allemaal te miepen, dat ze dit niet mogen eten en dat niet mogen drinken. Dunne kazen, zalm, rood vlees, drank etc etc etc etc. En dan gvd wel een EXPERIMENTEEL middel in laten spuiten:-(

Hoe dan?
Stupidity knows no boundaries...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan