COVID vaccinatie bijwerkingen

Professor Malhotra, een autoriteit op het gebied van de cardiologie, ziet een toename in hartaanvallen na mRNA covid vaccinatie.
Het safety signal is sterk. Een onderzoeker van een andere universiteit vond hetzelfde, maar zijn groep durfde het niet te publiceren uit angst onderzoeksgeld van farma te verliezen:

'They aren't going to publish their findings, they are concerned about losing research money.'

Malhotra roept overheden op om de vaccinatie plicht te stoppen.
'Anders zal het publiek hen dat niet vergeven', aldus Malhotra.

 
Professor Malhotra, een autoriteit op het gebied van de cardiologie, ziet een toename in hartaanvallen na mRNA covid vaccinatie.
Het safety signal is sterk. Een onderzoeker van een andere universiteit vond hetzelfde, maar zijn groep durfde het niet te publiceren uit angst onderzoeksgeld van farma te verliezen:

'They aren't going to publish their findings, they are concerned about losing research money.'

Malhotra roept overheden op om de vaccinatie plicht te stoppen.
'Anders zal het publiek hen dat niet vergeven', aldus Malhotra.


Zou er iemand zijn die dit niet verwachte.... Het is, al jaren zo Pharma betaald dus Pharma bepaald
 

MGGZAV😂
En deze dan?
 
via mijn Duitse correspondent via telegram dus video kan ik niet delen
13 Jährige nach Impfung verstorben und was der Vater dann tat..

Een echtpaar de vrouw had de 13 h=jarige dochter laten inenten die daarop gelijk is overleden
De man heeft daarna zijn vrouw net zo lang met hoofd tegen de muur geslagen tot ze dood was.
 
via mijn Duitse correspondent via telegram dus video kan ik niet delen
13 Jährige nach Impfung verstorben und was der Vater dann tat..

Een echtpaar de vrouw had de 13 h=jarige dochter laten inenten die daarop gelijk is overleden
De man heeft daarna zijn vrouw net zo lang met hoofd tegen de muur geslagen tot ze dood was.
Dan was die man het vast niet eens dat zijn kind gevaccineerd werd
 
via mijn Duitse correspondent via telegram dus video kan ik niet delen
13 Jährige nach Impfung verstorben und was der Vater dann tat..

Een echtpaar de vrouw had de 13 h=jarige dochter laten inenten die daarop gelijk is overleden
De man heeft daarna zijn vrouw net zo lang met hoofd tegen de muur geslagen tot ze dood was.
Domme, volgzame wijven! :mad:

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.752
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan