COVID vaccinatie bijwerkingen



Ik dacht dat de vaccins veilig waren....
 


Wel ideaal overigens dit bericht. Zodra mensen mij nu vragen wanneer ik me laat prikken kan ik iig zeggen dat ik nog even wacht tot de EU de schadeloosstelling geregeld heeft :)
 
Wel ideaal overigens dit bericht. Zodra mensen mij nu vragen wanneer ik me laat prikken kan ik iig zeggen dat ik nog even wacht tot de EU de schadeloosstelling geregeld heeft :)
Ik ga alvast een claim indienen, Roos is ook een vax bijwerking 🤣🤣🤣🤣 hoe hoog zou de vergoeding zijn? 🤣🤣🤣
 
Dat ligt eraan wat Roos nog meer doet, zal een kosten baten analyse uit geknutseld moeten worden
Een kosten vaten analyse... Het is een vrouw welke baten, mn jeep met 1 op 4 rijd goedkoper,
Maar ok
Ze stofzuigt wast af 🤣 moet de stekker van de vaatwasser er nog in het stopcontact doen 🤣🤣🤣 rommelt wat in de tuin en kookt regelmatig.
Maar voor 10 euro per uur staan ze daarvoor in de rij hier dus kost ze feitelijk meer dan ze oplevert 🤣🤣🤣🤣
 
PSGWSP. Heel triest voor die man en mijn hart huilt voor hem, maar hij had beter kunnen (en moeten!) weten.

Mike
 
Ik kijk juist naar de TV om te zien wat voor onzin ze weer uitkramen.
Eigenlijk werd gisteren de waarheid vertelt i.p.v. leugens.
Zullen de schapen dat ook doorhebben?
 
Ik hoor mensen om me heen hoesten en kuchen, mensen die griep hebben of Corona en elke dag wel een ambulance. En het moet nog winter worden.
 
Twee buurvrouwen bij mij in de straat, de ene heeft nu alvleesklierkanker en de ander borstkanker.
Een man ook uit mijn straat heeft hartinfarct gehad tijdens vakantie in Italië.
Uiteraard gefuckzineerd.

Maarrrrrrrrrrrrrrrrr.............
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.525
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan