COVID vaccinatie bijwerkingen

Niet natuurlijke doodsoorzaak​

De politie kreeg zaterdagavond twee aparte meldingen van onwelwordingen. Hulpdiensten zijn ter plaatse gekomen, maar de twee konden niet meer gered worden. In beide gevallen is door de arts een niet natuurlijke dood geconstateerd. Volgens de politie gaat het om afzonderlijke meldingen, „maar het zou wel kunnen dat de twee jongeren bij elkaar waren.”

 
Ik word wel lichtelijk nerveus voor vanavond. Als je ziet dat verreweg gemiddeld gezien de meeste besmettingen op de biblebelt liggen zou je denken dat een qr code voor kerken een beter idee is dan voor sportscholen. Af en toe, zeg ik jullie eerlijk, schiet er wel eens door me heen: waar zijn we mee bezig? We als in WIJ....
 
Veel mensen slaan ook als een gek aan het testen bij het minste of geringste verkoudssignaal ''voor de zekerheid'' en ondertussen kun je dan niet werken: want ja: ''stel het is corona ?'' En daarnaast: de pcr-test kent veel valspositiviteit. Dus alleen al zo krijg je een samenleving wel platgelegd.
Is dat zo? Ik lees toch wat anders. Mag ik jouw bron?

Figuur 1 laat zien dat bij een vooraf-kans van 10% om geïnfecteerd te zijn en 99.5% specificiteit van de PCR-test de achteraf-kans om geïnfecteerd te zijn al circa 95% is, en de kans op fout-positief testen dus 5%. Hoe hoger de vooraf-kans om geïnfecteerd te zijn hoe lager de kans op fout-positief testen.
 
Het is toch logisch dat de ziekenhuizen voller lopen met ook gevaccineerden? Dat is toch simpele wiskunde?
Ik durf ook te stellen dat in NL er meer mensen een grote geldprijs hebben gewonnen onder de gevaccineerden dan onder de niet gevaccineerden. En nu?
 

Niet natuurlijke doodsoorzaak​

De politie kreeg zaterdagavond twee aparte meldingen van onwelwordingen. Hulpdiensten zijn ter plaatse gekomen, maar de twee konden niet meer gered worden. In beide gevallen is door de arts een niet natuurlijke dood geconstateerd. Volgens de politie gaat het om afzonderlijke meldingen, „maar het zou wel kunnen dat de twee jongeren bij elkaar waren.”

Niet natuurlijk... Is toch moord?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.525
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan