COVID vaccinatie bijwerkingen


Zuid-Korea, andere taal, zelfde verhaal.

Het grootste medische experiment ooit in de geschiedenis van de mensheid is ook het grootste schandaal ooit.

Het is niet een verassing, niet een ongelukje, het is moedwillig en kwaadaardig gehuld in de mantel van altruisme en naastenliefde.

Nooit mogen wij zwijgen over deze democide en elke dag moeten wij ons inzetten voor waarheid en gerechtigheid. Wij kunnen geen pauze nemen voordat alle 'fouten' zijn toegegeven en alle verantwoordelijken hun rol erkennen en spijt betuigen.

Ik hoop dat er snel verzoeningsprocessen komen en dat de verantwoordelijke er echt alles aan zullen doen om hun schade te herstellen. Al is het maar om het vege lijf te redden.

Ik moet steeds vaker denken aan de vreselijke beelden die ik als klein kind live zag op TV van het proces van de Ceausescu's
 

Afgelopen week was het Oversterftecongres in Driebergen. Immunoloog Theo Schetters was erbij en deed in de studio van Blckbx verslag.

Schetters sprak op het congres onder meer Agnes Kant, directeur van het Lareb. Zij deed daar en plein publique een opmerkelijke uitspraak. Ze zei dat het Lareb dingen wilde uitzoeken met betrekking tot de bijwerkingen van de covidvaccins, maar dat er niet genoeg geld was om de data te kopen (!) van het CBS.

“Die data krijg je niet, die moet je kopen,” aldus Schetters. “Dat is toch bizar,” reageerde journalist David Boerstra.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.449
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan