COVID vaccinatie bijwerkingen

Schoonzus is deze week in elkaar gezakt, raakte de keukentafel en heeft daar buiten bewustzijn gelegen -hoe lang {?] niet bekend. Ze heeft geen arts ingeschakeld nadien want ze wist zelf al wat de oorzaak was. Te snel opgestaan uit bed omdat ze zich verslapen had.

Oh ja, ze is ook gevaccineerd, mijn zwager / haar man is maart 2022 overleden. Beiden hadden een waarschuwing gekregen in 2020 van mij. NIETS is bespreekbaar en ze zit nu mijn dochter te stalken met kranten artikelen die mensen waarschuwen zich vooral te laten vaccineren
 
Schoonzus is deze week in elkaar gezakt, raakte de keukentafel en heeft daar buiten bewustzijn gelegen -hoe lang {?] niet bekend. Ze heeft geen arts ingeschakeld nadien want ze wist zelf al wat de oorzaak was. Te snel opgestaan uit bed omdat ze zich verslapen had.

Oh ja, ze is ook gevaccineerd, mijn zwager / haar man is maart 2022 overleden. Beiden hadden een waarschuwing gekregen in 2020 van mij. NIETS is bespreekbaar en ze zit nu mijn dochter te stalken met kranten artikelen die mensen waarschuwen zich vooral te laten vaccineren
rare krantenartikelen dan :)
Mijn moeder (ook geprikt) had opeens heel erge gordelroos, vanuit het niets. Helemaal bij haar oog. "Een virus", volgens mijn vader.
 
De oversterfte gaat weer door het dak, blijkt uit de Oversterftemonitor, die wordt bijgehouden door statisticus Herman Steigstra. De oversterfte bedraagt inmiddels 100 per dag. “Een gloeiend heet stokje wordt doorgegeven.”


Hij begrijpt wel waarom Kuipers halsoverkop is vertrokken. “Als je net als ik de cijfers volgt, wil je dat als verantwoordelijk minister niet moeten uitleggen. Wegwezen en wel zo snel mogelijk.”


“Een nagel aan de doodskist van je opvolgers. Een schaduw vooruit op de formatie,” aldus Steigstra.

Niet de post, minister dus, maar de persoon heeft de beslissing genomen. Al gaan alle rechters op hun kop staan, dit is mijn mening en die blijft zo.
 
If you got a Pfizer or Moderna mRNA jab (even one), chances are you have some of these floating around your body.

I was talking about out this almost 3 years ago when the death jabs were first rolling out, and people started “dying suddenly.” During the autopsy, you would see morticians pulling out those long, viscous, rubber band looking “clots”

Those clots are lipid nanoparticle that have regenerated over, and over in the veins of those who were unfortunate enough to take the jab.

According to patents, these hydrogel clusters were to be used as a form of antenna, that could be part of a Digital ID, and Digital Currency transfer mechanism. Basically, you were being wired up with a network of hydrogel, FORCING the recipient to become TRANS-HUMAN.

This replaces the antiquated technology of “micro chips” that could be implanted under the skin in the hand. The Globalists knew that wasn’t going to sell.

So, instead they FORCED the jab, using a FAKE PLANDEMIC as cover.

DIABOLICAL.



Mike
 


Het ligt aan klimaat verandering en blijdschap en koud douchen en warm douchen en tuinieren.

Met kwam eigenlijk altijd al voor, we hebben nu gewoon veel meer camera's, dus het lijkt alsof het vaker is, maar onthoud een ding:

Het ligt niet aan de prik, want dat kan niet, als dat zo zou zijn dan moeten er heel veel mensen schuldig zijn aan mishandeling en mogelijk moord.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.259
Leden
8.634
Nieuwste lid
jiri
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan