COVID vaccinatie bijwerkingen

De vrouw van een klant van mij (ong. 70 jr), een paar maanden na het spuitje spontaan dementie (Creutzfeldt-Jakob). Kan niet eens zelfstandig naar het toilet. MGGC!
 
MGGC staat volgens Google voor:
Museo Geologico Giovanni Capellini
Melville Glades Golf Club

Geen idee waar jullie het over hebben....

Wanneer ik in dit Forum zoek op MGGC word ik ook geen steek wijzer...
 
Mijn vrouw is zwanger, als ze zou meegaan in de prikjesonzin, zou ze een prikje krijgen voor rode hond, kinkhoes en cojona. De verloskundige mompelde tussendoor dat ze nog nooit zoveel miskramen heeft meegemaakt als in dit jaar. Hoe kan dat nou?
 
MGGC staat volgens Google voor:
Museo Geologico Giovanni Capellini
Melville Glades Golf Club

Geen idee waar jullie het over hebben....

Wanneer ik in dit Forum zoek op MGGC word ik ook geen steek wijzer...
🤣🤣Maar Gelukkig Geen Corona
 
Mijn vrouw is zwanger, als ze zou meegaan in de prikjesonzin, zou ze een prikje krijgen voor rode hond, kinkhoes en cojona. De verloskundige mompelde tussendoor dat ze nog nooit zoveel miskramen heeft meegemaakt als in dit jaar. Hoe kan dat nou?
Wow..ja iedereen word lek geprikt..nog een wonder dat er zoveel kinderen/mensen rondlopen
 
Wat weten jullie over 'shedding', wat kan een gevaccineerde overbrengen op ons
 
Wat weten jullie over 'shedding', wat kan een gevaccineerde overbrengen op ons
Lees dit:


Citaat hieruit:

Kunnen wijzelf ook s-eiwitten verspreiden via niezen, hoesten, zweten of seksuele gemeenschap? Vooralsnog lijkt er geen bewijs te zijn voor 'besmetting' via niezen, hoesten of zweten vanwege de sterke verdunning die dan al heeft plaatsgevonden, maar aan seksuele gemeenschap (vooral met diegenen die nu het 'prikje' tegen C19 hebben gehad!) zou ik mij niet willen wagen en ook zou ik hun bloed niet via een bloedtransfusie door mijn aders willen laten stromen!

Mike
 
Meer van haar, Ik heb 3 foto's en waarom heb ik 3 foto's dat ga ik hier onder uit leggen!! Foto 1 genoot ik van mijn leven ik ben een jonge dame van 26 die naar jaren ook weer genoot en met veel plezier en liefde naar haar werk ging en veel plezier maakte me haar baas en collega's maar ook met haar vrienden en familie ik hielp iedereen graag soms ten koste van mij zelf maar ik deed dat met liefde en plezier ik nam het leven nooit echt zo serieus want ik leefde van dag tot dag ik was altijd sterk aanwezig door mijn energie level van mijn adhd. Foto 2 is een uur naar de Pfizer vaccin een uur eerder toen ik de Pfizer al in mijn arm had zitten voelde ik mij niet goed en vertelde ik dat tegen de ggd daar lag ik bij de ggd 20 min gestrekt door het vaccin ze vertelde mij dit later toen ik bijgekomen was dat het normaal was ook dat me bloeddruk en hartslag te hoog was dat hoorde allemaal bij het Pfizer vaccin naar het bij komen mocht ik van de ggd gewoon gaan hun zeiden dat er niks aan de hand was ik geloofde ze maar niet weten wat er daarna zou gaan gebeuren ik ben nog terug gegaan naarmijn werk en samen met mijn collega's gegeten uit eindelijk ging het slechter en slechter met mijn gelukkig waren mijn collega's net optijd bij mij ik kreeg een zware allergische reactie van het Pfizer vaccin van de buiten kant was weinig te zien maar de binnenkant slipte alles dicht zo ook mijn lucht wegen maar ook mijn hartslag was 162 de mensen van de ambulance gingen ook nog in discussie met me over de epi pen dat ze die niet wilde zetten maar niet wetend dat ik bijna kwam te overlijden de shock kwam er bijna aan en na de shock ga je dood toch maar een epi pen en ja hoor net optijd dachten we het ging weer redelijk met mij en ben de zaak nog gaan afsluiten en naar huis gegaan. De dinsdag naar het vaccin ben ik gaan werken ik begon steeds moeilijker te praten maar ben toch naar het werk gegaan ik dacht het zal nu wel mee vallen helaas voelde ik me steeds slechter en zwakker worden eenmaal thuis aangekomen ging het weer berg afwaards daar was de 2e reactie in 24 uur tijd hup op naar het ziekenhuis ze wilde me eerst weg sturen in het Catherina ziekenhuis in Eindhoven waar ik aangaf dat iemand mijn epi pen alsjeblieft moest zetten maar dat deden ze niet dus ik wilde het zelf doen toen werd die van me afgepakt ik moest maar met me moeder in de apotheek gaan zitten ik werd boos want ik werd niet serieus genomen maar goed mama en ik in de apotheek en bam lampje uit ik kwam bij en ik zag allemaal slangen en plakkers maar ook infuus en een zak met vocht ik lag in eens op de ic ik kon bijna niet meer praten en was helemaal verslapt mijn linkerkant deed veel pijn maar ook mijn hooft alles was goed bloedwaardes waren perfect dus naar uren werd ik weer naar huis gestuurt woensdag ging het slechter mijn spraakvermogen werd minder maar ook mijn loopvermogen. Foto 3 hier lag ik vrijdag met spoed in het ziekenhuis door het Pfizer vaccin geven mijn hersenen geen signalen meer af aan mijn linker deel van mijn lichaam en ben ik van een jonge levendige vrouw die genoot van alles wat ze deed en haar leven op de rit had maar ook eigenlijk gezond was naar een invalide gegaan door het Pfizer vaccin het is heel zeldzaam om dit te krijgen ik moet opnieuw leren praten en lopen mijn hersenen hebben een kortsluiting op de Pfizer gehad en dit gebeurd er dus waarneer ze er niet optijd bij zijn als er een allergische reactie ontstaan van de Pfizer of andere vaccin's zo lang ik blijf proberen om te praten maar ook te lopen kan het nog goed komen hoe lang dat zal gaan duren weten we niet voor artsen is het niet door de Pfizer maar voor de neurologen en de fysiotherapeuten komt het degelijk wel door de vaccin dus mensen denk na voor je iets neemt.FB_IMG_1633209717324.jpgFB_IMG_1633209728903.jpgFB_IMG_1633209737255.jpg
 
Lees dit:


Citaat hieruit:



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.984
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan