COVID vaccinatie bijwerkingen


Deze link stond dan weer op Linkedin, het gaat de mensen steeds meer opvallen!
 

Deze link stond dan weer op Linkedin, het gaat de mensen steeds meer opvallen!

Is de oorzaak van die hartproblemen al wetenschappelijk onderzocht? Zeggen dat het door het vaccin komt is ongefundeerd.
 
Is de oorzaak van die hartproblemen al wetenschappelijk onderzocht? Zeggen dat het door het vaccin komt is ongefundeerd.
De oorzaak vd hartproblemen is :"During the summer there was a 25 per cent rise in the number of people rushed to the Golden Jubilee National Hospital in Clydebank with partially blocked arteries cutting blood supply to the heart."

Hoe dat dan weer komt staat er niet, daar zijn medici nog mee bezig.
 
De oorzaak vd hartproblemen is :"During the summer there was a 25 per cent rise in the number of people rushed to the Golden Jubilee National Hospital in Clydebank with partially blocked arteries cutting blood supply to the heart."

Hoe dat dan weer komt staat er niet, daar zijn medici nog mee bezig.
Het komt zeker niet door de vaccins, die zijn veilig en dat kan ik met zekerheid zeggen, zolang ze in het flesje zitten totaal ongevaarlijk in je lichaam is een heel ander verhaal
 
het doet er allemaal niet toe eigenlijk. of het er 126 of 325 zijn

In een normale wereld zou een medicijn VERBODEN worden als er >2 miskramen door zouden komen.
Hangt ervan af bij wie de miskraam is, bij groenslinksd666 dozen lijkt het de oplossing die moeten zich niet vermenigvuldigen..... Normale mensen hebben geen prik toch
 

Maaaaaarrrrrr.....GGC Bekijk bijlage 4362
Even off-topic: Hoe plaatst jij die mannetjes?

Dorothé
 
Gewoon kopiëren/plakken, heb een leuke verzameling met gifs op mijn laptop.
Die kun je gewoon downloaden van internet. Ben gek op gifs ;)
Dank je. Ik dacht dat dat via dit forum mogelijk was, net zoals die gezichtjes. Okay, weer wat geleerd.

Dorothé
 
Geprikte vrouwen zouden dus meerdere keren per maand menstrueren... Maar is het dan echt zo dat er elke keer een eisprong plaats vind? Of is het een ander soort bloedverlies?
 
Geprikte vrouwen zouden dus meerdere keren per maand menstrueren... Maar is het dan echt zo dat er elke keer een eisprong plaats vind? Of is het een ander soort bloedverlies?
Het is geen eisprong het is een reactie op een overdosis s eiwitten in de eierstokken en baarmoeder, het kan ook zijn dat menstruatie stopt met ontsteking als resultaat
 
Kennis van mij is bijna 70 jaar maar heeft na de eerste prik ook bloedverlies. Neem niet aan dat zij nog een eisprong heeft, of ze moet weer opnieuw gaan menstrueren? Geen idee.
Eerst dacht ze zelf aan bijwerking van de prik maar nu mag ik het niet benoemen want dan raakt mevrouw behoorlijk geirriteerd.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.600
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan