COVID vaccinatie bijwerkingen

Zus Maarten van Rossem is recent overleden aan een val. Kan natuurlijk allemaal, maar neurologische ziekten staan op no. 1 als bijwerking https://hollywoodhuizen.nl/na-val-thuis-mary-sis-van-rossem-77-overleden/
Klopt die ‘val’ hoor ik nu steeds vaker onder geprikten! Schoonmoeder van mijn zus 3x geprikt ook een flinke val gemaakt. Meerdere plekken breuken,gezicht bont en blauw, hersenschudding. Ze kan niks meer, ze had al reuma en is diabeet. Ligt nu alleen nog maar op bed. Ze zegt dat ze het stoepje niet zag, nee niet door de prik joh!
 
Gewoon ''vaccine'' lezen i.p.v. pandemic: dan klopt het weer


No, It's Not In Your Head, the Pandemic Really Is Aging Us Faster​

Here’s what’s happening to our skin, hair, joints, and brains in isolation — and what we can do about it.
 
Laatst bewerkt:

De laatste tijd hoor je heel vaak dat er spontaan vrij agressieve tumoren optreden. De grote vraag is: gebeurt dat altijd of is er iets waardoor het vaker optreedt?

Hoe ontstaan tumoren? Alles draait om het DNA, de drager van onze genetische code waarop alle lichaamsfuncties verankerd liggen, ook of een cel gaat groeien of niet gaat groeien, legt emeritus hoogleraar Pierre Capel uit in een nieuwe videocolumn.

Wel degelijk invloed​

Beschadigd DNA dat niet meer gerepareerd wordt, kan leiden tot een ongecontroleerde groei en tumorvorming. Het eiwit P53, de onderhoudsmonteur van ons DNA, herkent beschadigingen en repareert ze. Bij lage P53-activiteit vormen zich tumoren.

Capel verwijst naar een studie waaruit blijkt dat het spike-eiwit, dat in het prikkie zit, de reparatie van DNA-schade blokkeert. Het spike-eiwit heeft dus wel degelijk invloed op het hele DNA-reparatiesysteem, benadrukt hij. “Dit is een zeer belangrijke bevinding.”

Allerlei vreemde tumoren​

De emeritus hoogleraar heeft in het verleden in zijn laboratorium samen met het RIVM proeven gedaan met het uitschakelen van DNA-reparatie. “Dan zie je dat een kleine dosis ultraviolet licht die normaal gesproken geen kwaad kan, werkelijk direct aanleiding geeft tot tumoren.”

“Dit is een hele serieuze zaak. Wat ik – en velen met mij – zien in de omgeving: een hoge frequentie van allerlei vreemde tumoren,” zegt Capel.
 
Gister vertelde mijn zoontje dat de leerlingen uit zijn klas(groep 6) nog steeds worden geprikt. Een meisje uit zijn klas zei tegen hem dat ze vandaag de ‘laatste’ prik zou krijgen. Datzelfde meisje was na de laatste prik niet op school omdat ze er zo ziek van was.
Het gaat kennelijk gewoon door bij deze mensen ook al is alles ‘open’.. en wordt je kind er ziek van het is niet te geloven.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.706
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan