COVID vaccinatie bijwerkingen

De originele bron van dit Xandernieuwsartikel is de Vancouver Times: kennelijk een satirische bron:



Pff, wordt op zo'n manier wel moeilijk om fake van echt te onderscheiden. Zoiets kan natuurlijk in deze tijd waar alles uit aan het komen is (behalve op de NOS) wel gebeuren. Ook al is het nu fake, ik zie het wel vroeg of laat zo gaan gebeuren.

Dorothé
 
Was voor de gewonden van dat geweldadig protest Henk.

Bijna wel ja, man stopte geïrriteerd met gierende remmen voor een zebrapad omdat wij te langzaam overstaken naar zijn mening. Politie was er snel bij want die controleert of wij ons wel aan de afspraken houden, de man kreeg een berisping ... hadden wel ineens een dot toeschouwers
 
PSGWSP. Vrouwen vallen nu eenmaal te makkelijk oor het kwaad en nu is de tijd aangebroken om hier rekenschap voor af te leggen.

Mike

Ik denk persoonlijk dat er qua verdeling in de geslachten niet zoveel verschil is in de vaccinatiebereidheid. Wel vind ik het nog wel enigszins verdedigbaar dat vrouwen man en kind hadden kunnen/moeten zijn beschermen voor deze prikken vanwege dat dit onderwerp meer in hun interessegebied ligt van oudsher. Ik heb dat zelf in elk geval wel gedaan en mijn vriendin heeft haar man er ook met hand en tand van weerhouden. Evengoed zijn er vrouwen die hun mannen en mannen die hun vrouwen mee de afgrond in getrokken hebben. In het heetst van de coronagekte konden veel mensen gewoon echt niet meer normaal nadenken. Nu nog niet, maar toen al helemaal niet. Ik heb mezelf in de strijd gegooid en de relatie ook. Als iemand zichzelf moedwillig de afgrond instort, dan hoef ik van mezelf niet bij die persoon te blijven als ik die persoon van tevoren gewaarschuwd heb. Ik heb iemand in mijn omgeving, niet gevaccineerd, en zijn exvrouw dwong hem tijdens het huwelijk ritalin te nemen tegen zijn adhd. Hij is nu van zijn vrouw af en hij vindt dat ik mijn vriend niet had mogen weerhouden de prik te nemen. Nou daar denk ik toch anders over. Mensen die gebrainwashed zijn daar kun je niet normaal mee communiceren. En een ander iemand die ik ken, een vrouw, ook niet gevaxed, die heeft haar man wel vrij gelaten om die prik te nemen. Maar haar verdenk ik ervan dat ze hoopt dat die snel sterft. Dat ze nu al afscheid van hem heeft genomen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk persoonlijk dat er qua verdeling in de geslachten niet zoveel verschil is in de vaccinatiebereidheid. Wel vind ik het nog wel enigszins verdedigbaar dat vrouwen man en kind hadden kunnen/moeten zijn beschermen voor deze prikken vanwege dat dit onderwerp meer in hun interessegebied ligt van oudsher. Ik heb dat zelf in elk geval wel gedaan en mijn vriendin heeft haar man er ook met hand en tand van weerhouden. Evengoed zijn er vrouwen die hun mannen en mannen die hun vrouwen mee de afgrond in getrokken hebben. In het heetst van de coronagekte konden veel mensen gewoon echt niet meer normaal nadenken. Nu nog niet, maar toen al helemaal niet. Ik heb mezelf in de strijd gegooid en de relatie ook. Als iemand zichzelf moedwillig de afgrond instort, dan hoef ik van mezelf niet bij die persoon te blijven als ik die persoon van tevoren gewaarschuwd heb. Ik heb iemand in mijn omgeving, niet gevaccineerd, en zijn exvrouw dwong hem tijdens het huwelijk ritalin te nemen tegen zijn adhd. Hij is nu van zijn vrouw af en hij vindt dat ik mijn vriend niet had mogen weerhouden de prik te nemen. Nou daar denk ik toch anders over. Mensen die gebrainwashed zijn daar kun je niet normaal mee communiceren. En een ander iemand die ik ken, een vrouw, ook niet gevaxed, die heeft haar man wel vrij gelaten om die prik te nemen. Maar haar verdenk ik ervan dat ze hoopt dat die snel sterft. Dat ze nu al afscheid van hem heeft genomen.
Zo iemand ken ik ook. Ook een vrouw die zelf niet is gevaxxed maar totaal geen moeite mee had dat haar vent er 3 heeft genomen.

In de familie van mijn man zijn alle mannen gevaxxed. Zijn zusjes niet tot ik laatst hoorde dat 1 zusje onder druk van haar man dus die prik moest nemen en dit dus heeft gedaan. Heeft ze de jansen prik genomen want ze wilde er echt niet meer dan 1 🙄 zusje van mijn man is ook nog eens diabeet. Triest hoor.
Voor mij zou dit een reden voor scheiding zijn. Niemand dwingt mij tot een prik!
 
Zo iemand ken ik ook. Ook een vrouw die zelf niet is gevaxxed maar totaal geen moeite mee had dat haar vent er 3 heeft genomen.

In de familie van mijn man zijn alle mannen gevaxxed. Zijn zusjes niet tot ik laatst hoorde dat 1 zusje onder druk van haar man dus die prik moest nemen en dit dus heeft gedaan. Heeft ze de jansen prik genomen want ze wilde er echt niet meer dan 1 🙄 zusje van mijn man is ook nog eens diabeet. Triest hoor.
Voor mij zou dit een reden voor scheiding zijn. Niemand dwingt mij tot een prik!

Ben ik helemaal met je eens.
Omgekeerd vind ik dus echt iets anders: dat je iemand min of meer voor het blok zet: of je neemt de prik niet of ik ga van je af.
Dat is onthouding en dan ook nog op basis van een bewust advies na jarenlange studie. Dat vind ik iets anders.
 
Ik denk persoonlijk dat er qua verdeling in de geslachten niet zoveel verschil is in de vaccinatiebereidheid. Wel vind ik het nog wel enigszins verdedigbaar dat vrouwen man en kind hadden kunnen/moeten zijn beschermen voor deze prikken vanwege dat dit onderwerp meer in hun interessegebied ligt van oudsher. Ik heb dat zelf in elk geval wel gedaan en mijn vriendin heeft haar man er ook met hand en tand van weerhouden. Evengoed zijn er vrouwen die hun mannen en mannen die hun vrouwen mee de afgrond in getrokken hebben. In het heetst van de coronagekte konden veel mensen gewoon echt niet meer normaal nadenken. Nu nog niet, maar toen al helemaal niet. Ik heb mezelf in de strijd gegooid en de relatie ook. Als iemand zichzelf moedwillig de afgrond instort, dan hoef ik van mezelf niet bij die persoon te blijven als ik die persoon van tevoren gewaarschuwd heb. Ik heb iemand in mijn omgeving, niet gevaccineerd, en zijn exvrouw dwong hem tijdens het huwelijk ritalin te nemen tegen zijn adhd. Hij is nu van zijn vrouw af en hij vindt dat ik mijn vriend niet had mogen weerhouden de prik te nemen. Nou daar denk ik toch anders over. Mensen die gebrainwashed zijn daar kun je niet normaal mee communiceren. En een ander iemand die ik ken, een vrouw, ook niet gevaxed, die heeft haar man wel vrij gelaten om die prik te nemen. Maar haar verdenk ik ervan dat ze hoopt dat die snel sterft. Dat ze nu al afscheid van hem heeft genomen.
Ik wil.de cijfers nog wel zien tussen de geslachten onder gevaccineerden, ik denk dat dit nog wel war verrassende uitkomsten gaat geven. En wat te denken van de hordes (bera)mannen die zich tegen beter weten in om hebben laten praten door het vrouwtje?

Mike
 
Ben ik helemaal met je eens.
Omgekeerd vind ik dus echt iets anders: dat je iemand min of meer voor het blok zet: of je neemt de prik niet of ik ga van je af.
Dat is onthouding en dan ook nog op basis van een bewust advies na jarenlange studie. Dat vind ik iets anders.
Dit gebeurde vroeger al door vrouwen, seks als chantagemiddel, de beruchte 'hoofdpijn'. Hoeveel mannen zijn niet gezwicht omdat vrouwtjelief van vaccinatie een breekpunt hebben gemaakt?

Mike
 
Zo iemand ken ik ook. Ook een vrouw die zelf niet is gevaxxed maar totaal geen moeite mee had dat haar vent er 3 heeft genomen.

In de familie van mijn man zijn alle mannen gevaxxed. Zijn zusjes niet tot ik laatst hoorde dat 1 zusje onder druk van haar man dus die prik moest nemen en dit dus heeft gedaan. Heeft ze de jansen prik genomen want ze wilde er echt niet meer dan 1 🙄 zusje van mijn man is ook nog eens diabeet. Triest hoor.
Voor mij zou dit een reden voor scheiding zijn. Niemand dwingt mij tot een prik!
Helaas gebeurt het andersom ook idd, vrouwen die door (zwakke) mannen onder druk worden gezet.

Mike
 
Dit gebeurde vroeger al door vrouwen, seks als chantagemiddel, de beruchte 'hoofdpijn'. Hoeveel mannen zijn niet gezwicht omdat vrouwtjelief van vaccinatie een breekpunt hebben gemaakt?

Mike

De broer van mijn vriendin is ook gezwicht onder de druk van zijn vrouw. De broer was juist fel anti-prik juist alleen al omdat er zoveel maatschappelijke druk op stond. Dat maakte het zo zichtbaar voor hem. Maar zijn vrouw heeft hem onder druk gezet. Tja.
 
Laatst bewerkt:
Dit gebeurde vroeger al door vrouwen, seks als chantagemiddel, de beruchte 'hoofdpijn'. Hoeveel mannen zijn niet gezwicht omdat vrouwtjelief van vaccinatie een breekpunt hebben gemaakt?

Mike

Ik bedoelde onthouding van een coronaprik voor de duidelijkheid.
Ik bedoelde te zeggen: ik vind het wat anders als iemand iemand anders onder druk zet om een gifprik te nemen dan als iemand iemand anders onder druk zet om een gifprik niet te nemen (onthouding van de prik).
Als de prik er eenmaal inzit is het effect onomkeerbaar.
 
Laatst bewerkt:
Helaas gebeurt het andersom ook idd, vrouwen die door (zwakke) mannen onder druk worden gezet.

Mike

Zus van vriendin is dat gebeurd. Ook zo erg. Als mijn vriendin met haar zus sprak dan zei die zus dat ze het ook niet zo op die prikken had. Maar dan toch voor de bijl gaan. En ook mijn vrouwelijke collega; die is gewoon ook door haar man onder druk gezet om die prik te nemen. Ze zegt geen booster meer te nemen; benieuwd hoe bestendig die beslissing is.
 

Techondernemer Steve Kirsch heeft eindelijk toegang gekregen tot cijfers over de veiligheid van coronavaccins. Ze zijn afkomstig van de Britse overheid. “Het is verschrikkelijk, ronduit verschrikkelijk,” schrijft hij op Substack.


De cijfers laten zien dat de coronavaccins meer levens eisen dan ze redden. Dat geldt voor alle leeftijdsgroepen. Met andere woorden: ze zouden niet langer gebruikt moeten worden, stelt Kirsch. In de leeftijdsgroep 25-29 jaar doodt het vaccin 15 mensen per leven dat je redt.


Tijdens het klinisch onderzoek van Pfizer overleden 21 mensen uit de vaccingroep en 15 mensen uit de placebogroep. Opnieuw: het vaccin eist meer levens dan het redt. Dat bleek eerder al uit een onderzoek dat Kirsch deed naar gegevens van de Amerikaanse bijwerkingendatabase VAERS.


Krankzinnig​


Dr. Toby Rogers schat dat in de leeftijdsgroep 5-11 jaar 117 kinderen zullen sterven door het coronavaccin om één leven te redden. In de groep 10-14 jaar zijn dat er zelfs 1600, ontdekte Kirsch. “De Britse data laten duidelijk zien dat het vaccineren van kinderen jonger dan 20 jaar krankzinnig is.”


Kirsch wijst er verder op dat bijna 100 procent van de Canadese coronadoden gevaccineerd was, dat er Facebookgroepen zijn met honderdduizenden leden die last hebben van bijwerkingen, dat sporters plotseling massaal overlijden, enzovoorts.


Overheden vermoorden ons​


Hij vindt het onverantwoordelijk dat autoriteiten deze data achterhouden, dat de medische gemeenschap niet eist dat deze informatie boven water komt en dat de medische gemeenschap iedereen aanmoedigt om een vaccin te halen zonder toegang te hebben tot deze alarmerende cijfers.


De risico-batenanalyse is voor alle leeftijdsgroepen negatief. Hoe jonger je bent, hoe groter de risico’s zijn. Eindelijk zijn er cijfers beschikbaar die duidelijk laten zien dat onze overheden ons vermoorden met deze vaccins, resumeert Kirsch.


Kop in het zand​


Het is betreurenswaardig dat de medische gemeenschap nooit om deze data heeft gevraagd, maar mensen wel adviseert om het vaccin te nemen, benadrukt hij. “Ze houden hun kop in het zand.”
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.708
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan