COVID vaccinatie bijwerkingen

Diabetes type 2 is volgens mij altijd toe te schrijven aan verstoorde suikerspiegels door overmatig koolhydraten gebruik door de jaren. Is dus meer een symptoom dan een ziekte.
dacht ik ook maar als ik zo de post van @Medusa zie uit de AVV Vaccinatieschade dan zie ik dat er opeens een hoop diabetes is.

Wellicht toch een zeer zeldzame vaak voorkomende bijwerking.

Ze was nu trouwens met een Paleodieet bezig, Vlees, vet, eieren en geen koolhydratenm.
Beviel haar goed.
 
Zaten gisteren met mevr te praten in de ziektewet. Had opeens diabetes type II ontwikkeld.

Ze weet als schuldige aan dat ze Cojona gehad had. O zegt mevr Z, zou anders het niet van je vaccinatie kunnen komen? Neehee, was het antwoord, komt echt door de Cojona denken ze :-]

Clownsworld. Er zijn mensen die blijven voor eeuwig slapen :)


Dus, mijn vraag hiero: Hebben jullie vaker gehoord dat mensen na vax of na Covid Diabetes gekregen hebben of is dit echt toeval?
Denk toch wel dat dit mogelijk is hoor. Als ik deze link van Medusa lees wie gesproken over een overmatige candida vorm na vaccinatie. Candida heeft weer relatie met diabetes.


 
Beweegbare kristalstructuren en slangvormig iets gevonden in bloed en in vaccinflacons . Ze reageren op de straling van mobieltjes.. groeien..het immuunsysteem loopt er op stuk wat AIDS is.

Goddamned again that :poop:. Man, man, man : er zit GEEN grafeen in de flacons, GEEN. Dit is steeds dezelfde brol, opnieuw die Quinta Columna van Spanje, en van daarop wordt er verdergewerkt. Dit tesamen met die slangvormige ietsen, is al tig-maal weerlegd, door EXPERTEN.
 
Goddamned again that :poop:. Man, man, man : er zit GEEN grafeen in de flacons, GEEN. Dit is steeds dezelfde brol, opnieuw die Quinta Columna van Spanje, en van daarop wordt er verdergewerkt. Dit tesamen met die slangvormige ietsen, is al tig-maal weerlegd, door EXPERTEN.
Experten :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Maar ik geloof zo maar dat er van alles in kan zitten.

Daarom begin ik er ook niet aan:)
 
Betreffende giftigheid ; grafeen en zijn derivaten zijn giftig, ingespoten of ingeademd of hoe dan ook maar bij slechts bij langdurige blootstelling en grote hoeveelheden. Dit wel echter niet zeggen dat jezelf eraan blootstellen goed is.
Een vaccinampul is 0.3ml en studies hebben aangetoond dat een rat 50 tot 125mg per kilo kan verdragen. Giftigheid begint bij 10mg/kg (intraveneus ingespòten), maw voor een mens van 70kg zou dit 700mg zijn. Die spaanse studie heeft aangetoond dat er een ongekend element inzit van 747nanogram per microliter, maw 747 microgram per mililiter. Maw als het er al in zou zitten in een ampul (0,3ml) zou dit een hoeveelheid zijn van 224 microgram, ver weg van die 700mg. Als het gewicht van een ampul, 0.3ml gewoon omgezet kan worden als water is dit ook slechts 300mg, maw voor een persoon van 30kg, maar dan zou het volledig grafeenoxide moeten zijn en zou het volgens mij ook grijs/zwart zijn. Maar ik geloof dat er uit 1 ampul ca 6 doses komen, maw /6 geeft 50mg en dus giftig tot 5kg.
 
Betreffende giftigheid ; grafeen en zijn derivaten zijn giftig, ingespoten of ingeademd of hoe dan ook maar bij slechts bij langdurige blootstelling en grote hoeveelheden. Dit wel echter niet zeggen dat jezelf eraan blootstellen goed is.
Een vaccinampul is 0.3ml en studies hebben aangetoond dat een rat 50 tot 125mg per kilo kan verdragen. Giftigheid begint bij 10mg/kg (intraveneus ingespòten), maw voor een mens van 70kg zou dit 700mg zijn. Die spaanse studie heeft aangetoond dat er een ongekend element inzit van 747nanogram per microliter, maw 747 microgram per mililiter. Maw als het er al in zou zitten in een ampul (0,3ml) zou dit een hoeveelheid zijn van 224 microgram, ver weg van die 700mg. Als het gewicht van een ampul, 0.3ml gewoon omgezet kan worden als water is dit ook slechts 300mg, maw voor een persoon van 30kg, maar dan zou het volledig grafeenoxide moeten zijn en zou het volgens mij ook grijs/zwart zijn. Maar ik geloof dat er uit 1 ampul ca 6 doses komen, maw /6 geeft 50mg en dus giftig tot 5kg.
Goed verhaal maar dan ben ik nog wel benieuwd wat er dan precies op al die beelden te zien is.
 
Dr. Fleming, cardiólogo, analizó la sangre después de introducir la vacuna de Pfizer y analizó viales.
Este veneno elimina el oxigeno de los glóbulos rojos y los aglutina.
Dice que los viales están llenos de basura y desperdicios como cristales y fibras (ni grafeno, ni parasitos), cuyo uso nunca debió ser aprovado.

https://t.me/ReVelionenlagranja/2941

MIKE YEADON ES CLARO RESPECTO A LA PRESUNTA PRESENCIA DE GRAFENO EN LAS "VACUNAS"
“…Para ser claros, hasta la fecha no he visto evidencia analítica que confirme el grafeno o derivados en las inyecciones.
Existe una técnica que es capaz de darnos una respuesta inequívoca: la microscopía electrónica de transmisión (TEM). TEM mostrará el patrón hexagonal característico de puntos, que reflejan la disposición de los átomos de carbono en el material. ¿Por qué no hay informes que utilicen la única técnica capaz de probar su presente?"
 
👆Vertaling:

Dr. Fleming, een cardioloog, testte het bloed na de introductie van het Pfizer vaccin en testte flesjes.
Dit gif onttrekt zuurstof aan de rode bloedcellen en klontert ze samen.
Hij zegt dat de flesjes vol zitten met troep en brokstukken zoals kristallen en vezels (geen grafeen, geen parasieten), die nooit voor gebruik hadden mogen worden goedgekeurd.


MIKE YEADON IS DUIDELIJK OVER DE VERMEENDE AANWEZIGHEID VAN GRAFEEN IN DE "VACCINS".
"...Voor alle duidelijkheid: ik heb tot nu toe geen analytisch bewijs gezien dat grafeen of derivaten in de injecties bevestigt.
Er is één techniek die ons een eenduidig antwoord kan geven: de transmissie-elektronenmicroscopie (TEM). TEM zal het karakteristieke zeshoekige patroon van puntjes laten zien, dat de rangschikking van koolstofatomen in het materiaal weergeeft. Waarom zijn er geen rapporten met de enige techniek die de aanwezigheid ervan kan aantonen?"

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
 
Toch is het wel interessant dat grafeen. Geen idee of het werkelijk in dat vaccin zit. Heb dat niet bijgehouden. Wat wel te denken geeft is de eerdere berichten van Medusa dat er bij gevaccineerden een overgroei aan candida is aangetoond. Grafeen bevorderd candida. Anderzijds schijnt de schimmel candida grafeen weer te minimaliseren door middel van exocytose
Zo denk ik althans de studie te begrijpen want is vrij ingewikkeld. Zou het kunnen dat het vaccin zelf is onderzocht op grafeen en dit er aangetoond niet in zit omdat er wel een candida schimmel in het vaccin zit die grafeen minimaliseert?

Gaat om deze studie. Misschien dat iemand anders het beter kan lezen en interpreteren. Al die chemische afkortingen maken het nog steeds lastig te begrijpen.


 
Als GO al in de vaccins zit gaat het om kleine hoeveelheden die niet zichtbaar zijn voor het oog, labonderzoek zal dan uitsluitsel moeten geven (kunnen we gekijk checken of er ook peptiden van slangengif in zitten). De overdreven focus op GO (of slangengif) maakt dat we telkens voorbij gaan aan het feit dat deze 'vaccins' een TOXISCHE SOEP bevatten met ALLERLEI GIFTIGE BESTANDDELEN, die hoogst waarschijnlijk ook nog met elkaar INTERACTEREN. Dat zou onderzocht moeten worden, ze vergiftigen ons op basis van een COCKTAIL, niet slechts 1 ingredient!

Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.696
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan