COVID vaccinatie bijwerkingen

Kan het artikel verder helaas niet lezen. Ik dacht eerst dat men bedoelde dat mensen stiekem anderen prikken o.i.d. of is het dat mensen als ze dansen dat ze dan last krijgen van de prik die ze al onder de leden hadden die begint te werken omdat ze bewegen (door te dansen) net als de sporters?
Ik kan het ook niet lezen maar vond de titel we interessant.
 
Nu.nl komt schoorvoetend over de brug. Maar.......
Het centrum geeft aan dat dat het risico op myocarditis en pericarditis groter is na een besmetting met COVID-19, dan door een coronavaccin.
🤡
 
Tja, die ambulances dat is echt wel een dingetje hoor!
Voorheen misschien 1 of 2 keer per jaar. Nu hoor en zie ik ze bijna wekelijks. (woon nogal afgelegen).

Ik woon in een klein dorp met ±200 inwoners en ken bijna iedereen. Woon hier nu zo'n 25 jaar en ja heel soms was er wel eens geval van kanker maar nu wordt de 'ellende-lijst' steeds langer:

2 keer hartinfarct waarvan 1 met dodelijke afloop.
Beroerte
Blaaskanker
Darmkanker
Pancreaskanker (inmiddels overleden)
Longkanker en later hersentumor erbij
Acute alzheimer + epilepsie

Naast deze dorpsellende in mijn kennissenkring:
Acute leukemie (inmiddels overleden)
Beroerte
Hartproblemen (operatie met 7 stents)
Prostaatkanker
Melanoom op buik
Borstkanker

Al zou de helft veroorzaakt zijn door de prikjes dan nog is het schokkend.....
Manman, wat een leed toch....
 

“Niemand kan serieus zeggen dat de vaccins volledig getest zijn of veilig,” schrijft Brautigam in een Twitterdraadje. Zo is na twee jaar nog steeds niet bekend wat de risico’s zijn voor zwangeren en vrouwen die borstvoeding geven, immunogecompromitteerde patiënten, auto-immuunpatiënten, diabetici en mensen met COPD. Ook is niet bekend wat de langetermijnrisico’s zijn en wat de effecten zijn van het mixen van vaccins, blijkt uit het document.

Verder zijn myocarditis en pericarditis zonder enige ophef toegevoegd als ‘belangrijk geïdentificeerd risico’.
 
Zaten gisteren met mevr te praten in de ziektewet. Had opeens diabetes type II ontwikkeld.

Ze weet als schuldige aan dat ze Cojona gehad had. O zegt mevr Z, zou anders het niet van je vaccinatie kunnen komen? Neehee, was het antwoord, komt echt door de Cojona denken ze :-]

Clownsworld. Er zijn mensen die blijven voor eeuwig slapen :)


Dus, mijn vraag hiero: Hebben jullie vaker gehoord dat mensen na vax of na Covid Diabetes gekregen hebben of is dit echt toeval?
 
Heeft deze persoon bepaalde medicatie gehad tegen cojona? Soms is de bijwerking van die medicatie nl. diabetes.

Mike
 
Diabetes type 2 is volgens mij altijd toe te schrijven aan verstoorde suikerspiegels door overmatig koolhydraten gebruik door de jaren. Is dus meer een symptoom dan een ziekte.
 
Zaten gisteren met mevr te praten in de ziektewet. Had opeens diabetes type II ontwikkeld.

Ze weet als schuldige aan dat ze Cojona gehad had. O zegt mevr Z, zou anders het niet van je vaccinatie kunnen komen? Neehee, was het antwoord, komt echt door de Cojona denken ze :-]

Clownsworld. Er zijn mensen die blijven voor eeuwig slapen :)


Dus, mijn vraag hiero: Hebben jullie vaker gehoord dat mensen na vax of na Covid Diabetes gekregen hebben of is dit echt toeval?
Zomaar een paar van AVV-vaccinatieschade:


En nog veel meer....zelf maar even de zoekfunctie gebruiken bij:
 
'Wetenschap' bewijst vaak wat iedereen met gezond verstand allang wist:


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.408
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan