COVID vaccinatie bijwerkingen


Corona-Impfung: Risiko einer Herzmuskelentzündung höher als vermutet

Nach einer Corona-Impfung mit einem mRNA-Vakzin ist das Risiko einer Herzmuskelentzündung vor allem bei Männern und männlichen Jugendlichen leicht erhöht.

Frankfurt – Der mRNA-Impfstoff des US-Herstellers Moderna wird seit Freitag (05.11.2021) in Island überhaupt nicht mehr eingesetzt, gab die Gesundheitsdirektion des Landes auf ihrer Website Covid.is bekannt. In Schweden und Finnland soll der Corona-Impfstoff vorerst nicht mehr an unter 30-jährige Menschen verabreicht werden, in Norwegen und Dänemark nicht mehr an unter 18-jährige männliche Jugendliche.

 
Ik hoor van collega’s dat ze of ziek zijn of verhouden en mensen vind ik in het algemeen heel druk, alsof ze heel hoog in hun energie zitten. Collega’s blijven zich maar testen en ik hoor dat iemand in het ziekenhuis ligt met hartproblemen.
 
Afgelopen jaar heb ik tot drie keer aangegeven dat ik graag een voorlichting avond wilde organiseren voor de medewerkers van de radio zodat ze zouden weten wat er nu echt gaande is. Alle keren kreeg ik nog niet eens een reactie. Behalve toen ik vroeg of ze mijn liedje wilde draaien (We won't Give up). Toen was de reactie; "We gaan de radio niet gebruiken voor jouw politieke uitingen.

Vorige week werd mijn programma tot twee keer toe niet uitgezonden, vergeten in de playlist te zetten?

Gisteren vernam ik dat de vader (60) van de voorzitster zelfmoord heeft gepleegd
 
Hier allemaal ongevaxxt, na 6 dagen zgn cojono weer aan het werk en op school. Onze pas geboosterde buurman ligt sinds eergisteren met een beroerte in ziekenhuis en moet revalideren. Blijft in ziekenhuis tot er plaats is in revalidatiecentrum. Maar het ligt volgens buurvrouw niet aan de injectie. Die is veilig
. De ongevaxxten zijn volgens haar..niet onderbouwde mening..gevaarlijk. Ik werd voor rotte vis uitgemaakt. Argumenten waarom ongevaxxten niet gevaarlijk zijn werden weggevaagd: "niets mee te maken". Einde aan 12 jaar vriendschap. Andere buren, gepensioneerde arts, wil al sinds mei (toen ik vertelde geen prikken te nemen) geen contact meer.
Wat een samenleving wordt dit.
 

In de VS wordt de transparantie van de daadwerkelijke effecten, bijwerkingen en sterfgevallen voor de rechtbank uitgevochten. Pfizer wilde de publicatie van de interne gegevens over de vaccins tot Sint Juttemis uitstellen, maar een Amerikaanse rechtbank heeft het plan nu gedwarsboomd. Maar soms gaat het nog sneller: hackers hebben nu de servers van de vaccinfabrikanten gekraakt. En de feiten zijn nog huiveringwekkender dan ‘samenzweringstheoretici’ vreesden, bericht Nikki Vogt.​

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.860
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan