COVID vaccinatie bijwerkingen

Mijn zus kreeg app van oud collega. Haar dochter, 27, begin december embolie in beide longen. In zh zeiden ze dat het misschien door de anti conceptie pil kwam.
Mijn zus durfde niet te vragen naar vax.

Mijn schoonzus was zojuist hier. Pedicure met redelijk veel oude patiënten. Hoort allemaal van cliënten met onverwachts overlijden. MS dat opeens erger wordt. Haaruitval bij mensen etc etc. ^Rare^ fenomenen.

Shitshow is het. Elke week 3 a 4 MH17 die neerstorten en niemand vindt het gek.....
 
Mijn zus kreeg app van oud collega. Haar dochter, 27, begin december embolie in beide longen. In zh zeiden ze dat het misschien door de anti conceptie pil kwam.
Mijn zus durfde niet te vragen naar vax.

Mijn schoonzus was zojuist hier. Pedicure met redelijk veel oude patiënten. Hoort allemaal van cliënten met onverwachts overlijden. MS dat opeens erger wordt. Haaruitval bij mensen etc etc. ^Rare^ fenomenen.

Shitshow is het. Elke week 3 a 4 MH17 die neerstorten en niemand vindt het gek.....
Gaat alleen maar erger worden
 
Tante van mijn man heeft borstkanker, oom van mijn man een longembolie, mijn zusje heeft ernstige haaruitval en wordt al maanden niet meer ongesteld, de neef van mijn man had het over 3 leerlingen op de school waar hij lesgeeft (hbo school) die dit jaar onverwachts "plotseling" zijn overleden. Allen gevaccineerd. Niemand die ook maar enigszins in overweging neemt of het vaccin hier wellicht een rol in heeft gespeeld.
 
Bizar he, ik blijf me verbazen.
Ik niet meer, de realiteit is dat ik verwacht dat minimaal 50% van de nsbderlanders van de aardbodem verdwijnt, ga ook geen moeite doen, trekken aan een dood paard is zinloos
 
  • Leuk
Waarderingen: Gaia
Ik niet meer, de realiteit is dat ik verwacht dat minimaal 50% van de nsbderlanders van de aardbodem verdwijnt, ga ook geen moeite doen, trekken aan een dood paard is zinloos
Volg de oversterfte. Die moet heel erg stijgen om aan de 50 procent te komen. Het worden spannende tijden gok ik.
We gaan het zien....
 
Ik niet meer, de realiteit is dat ik verwacht dat minimaal 50% van de nsbderlanders van de aardbodem verdwijnt, ga ook geen moeite doen, trekken aan een dood paard is zinloos
Het zou mij niet verwonderen dat nu na de boosters de oversterfte verder oploopt tot een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar.
 
Toxoplasmose?
De z.g. kattenbak parasiet. die je zéker niet moet oplopen als je zwanger bent.
Ook besproken wordt het Stockholm Syndroom


Omdat erg veel mensen besmet zijn, zonder dat ze dat zelf weten, met de parasiet toxoplasmose (schijn het zelf ook te hebben vlgs bloedonderzoek), zou dat weleens de verklaring kunnen zijn, waarom een kuurtje ivermectine "ineens" veel meer energie lijkt te geven: het doodt de parasiet.

Dat Pfizer random vaccins levert (zie link) waaronder eentje met parasitaire elementen van de Toxoplasmose vind ik héél apart.
 
Laatst bewerkt:
Directe omgeving:
Inmiddels enkele mensen [tussen 40 en 60 jaar] waarvan hartfilmpje gemaakt is. Sommigen moeten met spoed naar ziekenhuis voor de uitslag.
Er wordt 'iets' op gezien, doktoren weten niet wat het is.
Doktoren blijken wel daarnaast te zien dat iemand x aantal weken geleden hartaanval heeft gehad of zuurstoftekort.
Er worden medicijnen verstrekt [voor iets waarvan ze dus niet weten wat het is], sommigen mogen niet meer rijden. Verdere onderzoeken volgen.
 
Directe omgeving:
Inmiddels enkele mensen [tussen 40 en 60 jaar] waarvan hartfilmpje gemaakt is. Sommigen moeten met spoed naar ziekenhuis voor de uitslag.
Er wordt 'iets' op gezien, doktoren weten niet wat het is.
Doktoren blijken wel daarnaast te zien dat iemand x aantal weken geleden hartaanval heeft gehad of zuurstoftekort.
Er worden medicijnen verstrekt [voor iets waarvan ze dus niet weten wat het is], sommigen mogen niet meer rijden. Verdere onderzoeken volgen.
Dit heeft niets met bijwerkingen van de vaccins te maken, daarom wordt dit ook niet gemeld.
Het is de werking van de gentherapie om diverse problemen te veroorzaken
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Die lui van NPO zoeken ook overal wat achter!
Wekelijks overlijden er meer mensen dan verwacht. Volgens de laatste cijfers van het CBS waren er 950 doden méér in de derde week van december. Gezondheidseconoom Eline van den Broek en hoogleraar waarschijnlijkheidsrekening Ronald Meester pleiten voor onderzoek naar die oversterfte. Meester gaf in het NOS Radio 1 Journaal een toelichting.
 
Die lui van NPO zoeken ook overal wat achter!

Ook Thierry heeft opgeroepen om dat onderzoek te doen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.982
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan