COVID vaccinatie bijwerkingen

Jezus wat een heetgebakerde hier zeg 🤣🤣
Ik dacht misschien werkt hij in de zorg ofzo of een groot kantoor. Hoef ook geen specifieke details.
Ja ik vind het wel een bijzondere vraag en zeker in deze tijd op een wakker forum door een 'wakker' lid.
Misschien ook even vragen waar al die ambulances rijden?
Wellicht ben jij in kaart aan het brengen wie er hier zitten. Al eens bedacht in wat voor tijd je leeft?!
Dus nu niet meppen als iemand je even terugfluit. Slikken en door ;)
 
Ja ik vind het wel een bijzondere vraag en zeker in deze tijd op een wakker forum door een 'wakker' lid.
Misschien ook even vragen waar al die ambulances rijden?
Wellicht ben jij in kaart aan het brengen wie er hier zitten. Al eens bedacht in wat voor tijd je leeft?!
Dus nu niet meppen als iemand je even terugfluit. Slikken en door ;)
Het is nogal een niks zeggende post wat je plaatst. Kun je gewoon beter niks zeggen.
 
Ja ik vind het wel een bijzondere vraag en zeker in deze tijd op een wakker forum door een 'wakker' lid.
Misschien ook even vragen waar al die ambulances rijden?
Wellicht ben jij in kaart aan het brengen wie er hier zitten. Al eens bedacht in wat voor tijd je leeft?!
Dus nu niet meppen als iemand je even terugfluit. Slikken en door ;)
Alsof ze daar niet makkelijk achter kunnen komen als ze dat willen weten. Ze weten alles van je hoor Miep maak je maar geen illusies. Maar je had mijn post verkeerd geïnterpreteerd, maar wellicht was ik ook wat onduidelijk. Dus nee hoefde niet letterlijk de naam van zijn bedrijf. Dont Worry ben geen AIVD mol.
 
Het is nogal een niks zeggende post wat je plaatst. Kun je gewoon beter niks zeggen.

Alsof ze daar niet makkelijk achter kunnen komen als ze dat willen weten. Ze weten alles van je hoor Miep maak je maar geen illusies. Maar je had mijn post verkeerd geïnterpreteerd, maar wellicht was ik ook wat onduidelijk. Dus nee hoefde niet letterlijk de naam van zijn bedrijf. Dont Worry ben geen AIVD mol.

Ongesteld?🤣🤣🤣
 
Wel als hij bv in mortuarium werkt, dan is dat zeker relevant :)
Die zie ik niet.
Het lijkt mij in ieder geval wel relevant om eigen ervaringen te delen ipv allerlei verhalen waarvan we het waarheidsgehalte niet weten.
Mijn ervaring is dus dat er een harde stijgende lijn aan zieken is.
 
Ondanks de hoge oversterfte heb ik nog geen ernstige dingen gehoord van bekenden. Niet meer dan ‘snotverkouden’. Dat is natuurlijk ook wat, maar geen ziekenhuisopnames.

Vorige week dinsdag hoorde ik wel van een 16-jarige jongen dat hij aan het eind van de nacht wakker werd met een verlamming aan de linkerkant van zijn lichaam. Er zat geen gevoel in en hij kon aan die kant niks bewegen. Ook veel tintelingen, hyperventilatie en een hoge hartslag. Ik weet niet of hij geprikt is en kan het daarom geen ‘vaccinatie bijwerking’ noemen.

Na een paar uur onderzoek in een ziekenhuis was er nog geen oorzaak bekend. Over een paar weken komt er weer een onderzoek.
De éénzijdige verlamming was na een halve dag weg.

Ik ken wel veel geprikten. Vanaf het begin heb ik een namenlijst bijgehouden. Daar staan er nu 75 op.
 
Laatst bewerkt:

British Heart Foundation normaliseert hartaanval tijdens voetbalwedstrijd filmpje
 

Wekelijks overlijden er meer mensen dan verwacht. Volgens de laatste cijfers van het CBS waren er 950 doden méér in de derde week van december. Gezondheidseconoom Eline van den Broek en hoogleraar waarschijnlijkheidsrekening Ronald Meester pleiten voor onderzoek naar die oversterfte. Meester gaf in het NOS Radio 1 Journaal een toelichting.

 
Volgens hem waren alle patiënten op de afdeling gevaccineerd. “Ik was de enige ongevaccineerde. Zij zijn waarschijnlijk inmiddels allemaal gestorven. “Ik kreeg te horen dat ik egoïstisch was, zelfs in de ambulance.”


“Gelukkig kon ik dankzij de hulp van vrienden en familie ontsnappen uit het ziekenhuis,” benadrukt O’Looney, die stelt dat corona door mensen is gemaakt. “Het is een biowapen.”

Corona-klokkenluider vertelt over huiveringwekkende ervaring in het ziekenhuis​

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.839
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan