Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij heeft het dan ook over een knutselvirus maar dan in andere bewoordingen.Een 'virus' is nog nooit geisoleerd en is ook geen ziekteverwekker.
Mike
Komt Corona eigenlijk nog voor en hoe lang duurt het ziek zijn? Vriendin van ons die in mei ook Corona zei te hebben zegt nu alWEER Corona te hebben en "kan" niet komen op een gezellige lunch die we met vriendinnengroepje hebben afgesproken. Ik zelf heb nou niet het idee dat zij ons allemaal aan gaat steken....
Dus mogelijk "verzint"ze het......Wij twijfelen al langer aan haar ziektegeschiedenis,wat is het lastig er de vinger op te leggen,is het simulatie?
Vanaf april al iedere dag koorts,heel moe,hoesten. Nacht opgenomen,longonderzoek: schimmels op de longen. Dus medicatie tegen schimmel waar ze erg ziek van werd. Weer longonderzoek,functie-testen,biopten en wat niet al. Kalium tekort,paar keer bloedtransfusie,niets schijnt te helpen. Kuur Prednison maar ze blijft maar verhoging hebben. Bleken geen schimmels te zijn maar vlekken....maar WATVOOR vlekken??? Nu zitten ze weer op een "andere"plaats dan eerst.....Weer nacht opgenomen etc. En daarna nog een paar keer....
De Covid "zou nog dezelfde kunnen dan eerst" werd er gezegd.... Het duurt ook altijd WEKEN voor de longarts of hematoloog terugbelt met de uitslag. We wonen te ver uit elkaar zodat ik ook niet onverwachts bij haar op de stoep kan staan of in ziekenhuis bezoeken en heb alleen app-contact.
Een andere vriendin uitte haar gedachtes daarover tegen mij vorige week: KLOPT het wel wat G allemaal vertelt?????
Dus ja,van jullie wil ik eigenlijk weten in hoeverre die "covid"ons kwaad zou kunnen doen als we afspreken toch met zijn vijven te gaan lunchen ( bij iemand thuis) en allemaal gevaccineerd behalve ik,dus waar zouden we "bang"voor zijn nietwaar???? Dan kunnen we kijken wat de reactie van G is als we zeggen: wij zijn niet bang besmet te worden,kom maar gewoon gezellig langs.....