Coronavirus

Zou mooi zijn als de threadreaderapp dit ontrolt.

Mike

Dat kan je doen door op een bericht of thread te reageren met:
@ThreadReaderApp unroll

Binnen een paar seconden wordt als reactie daarop een link naar threadreaderapp.com gegeven.


 
Sinds vorige week heeft het killersnotgriepvirus ook bij mij toegeslagen.
Oh Hans ik proefde de taaaaaaart nie meeeeerrr. :eek:
Buiten de gebruikelijke koorts, spierpijn, keelpijn, hoesten en snotteren had ik ook pijnlijke kaken,
het leek wel of badr hari mij als oefenboksbal had gebruikt.
Lang geleden trouwens dat ik griep heb gehad.
Heb geen IVM genomen, alleen ZINK, NAC en VITAMINE C extra genomen en manuka honing.
Mijn ouders hebben het ook en het is dan verrekte lastig om ze uit te leggen en te overtuigen dat zo'n snotneus niet besmettelijk is aangezien we het alle drie tegelijk hebben.

Buiten het feit dat ik nu praktisch helemaal doof ben, geen smaak heb en af en toe wat hoest gaat het nu wel weer de goede kant op.
Heb ik toch maar mooi het killervirus overleefd, poe poe wat een bikkel, en dat zonder vaccinatie. 😆

Gelukkig ben ik gevitaminiceerd, anders was het nog veeeeel erger. :ROFLMAO:
 
Sinds vorige week heeft het killersnotgriepvirus ook bij mij toegeslagen.
Oh Hans ik proefde de taaaaaaart nie meeeeerrr. :eek:
Buiten de gebruikelijke koorts, spierpijn, keelpijn, hoesten en snotteren had ik ook pijnlijke kaken,
het leek wel of badr hari mij als oefenboksbal had gebruikt.
Lang geleden trouwens dat ik griep heb gehad.
Heb geen IVM genomen, alleen ZINK, NAC en VITAMINE C extra genomen en manuka honing.
Mijn ouders hebben het ook en het is dan verrekte lastig om ze uit te leggen en te overtuigen dat zo'n snotneus niet besmettelijk is aangezien we het alle drie tegelijk hebben.

Buiten het feit dat ik nu praktisch helemaal doof ben, geen smaak heb en af en toe wat hoest gaat het nu wel weer de goede kant op.
Heb ik toch maar mooi het killervirus overleefd, poe poe wat een bikkel, en dat zonder vaccinatie. 😆

Gelukkig ben ik gevitaminiceerd, anders was het nog veeeeel erger. :ROFLMAO:

Ik denk dat je stiekem toch bent gevaccineerd. Anders had je dit nooit overleefd.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.862
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan