Coronavirus

Je kan het ook krijgen als je maar een paar dagen flink ziek ben geweest.
Vreemd dat ik het dan niet heb. En natuurlijk goed, ik zit er niet om te springen. Tja, het is allemaal wat vraagwaardig. Covid gecreëerd in een lab kan dus zeer ziek maken, maar ik weet niet of al die mensen met long-covid werkelijk zo ziek zijn of dat er andere zaken een rol spelen. Misschien is de stress van alles wel zo hoog dat dit eigenlijk long-covid is.
Verder denk ik ook dat alleen mensen ziek worden die een laag immuunsysteem hebben. Bij mij was dat waarschijnlijk de stress die ik had. Veel weerstand onder familie en vrienden vanwege het gehele Covid-gebeuren en alle gevolgen van dien.

Dorothé
 
Gelukkig past dat virus zich aan aan de landsgrenzen anders waait onze Cojona gewoon weer naar Deutschland.


 

Je verzint het niet: VS financiert nog stééds Wuhan-lab, dus Fauci liegt opnieuw (video)​

 
Inderdaad, ik zie hier weer koppels opduiken samen in de auto met een mondkapje op.

Ik ben ook heel benieuwd hoe het merendeel van de mensen nu gaat reageren en of ze weer in een angstmodus schieten.

De man van een kennis is recent overleden, hebben beiden alle prikken gehad.
Hij was al ernstig ziek voordat hij gevaxt was.
Nu kunnen er een paar mensen niet komen naar de begrafenis want zij hebben weer corona en mogen het alleen via een live stream op internet volgen, want zo zegt ze, zo wil ze zichzelf en de mensen om haar heen beschermen.

Mijn tante vertelde me dat ze zich vorige week helemaal niet goed voelde en een test had gedaan want ze was bang dat het corona was.
Nee nee het was echt geen griep hoor, het was dus echt corona. 🥴
Braaf alle vaccinaties gehad.

Echt hoor, zucht.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.911
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan