Coronavirus

Ik vind dat Kuijpers het veel beter aanpakt dan Hugo

Ik vind dat 160000000 euro een hoop van mijn belasting geld is ;-(

Ik hoop dat er een nulletje of wat mis is....
 



To be clear: I won't forgive 'leaders', who stripped ppl of fundamental rights + imposed mRNA injections, claiming it a necessity to stop virus!
I do however forgive all those, who fell victim to the unscrupulous elites' narrative. That happens to ppl in totalitarian regimes!

Daar ben ik het mee eens. Ze hebben zich laten misleiden. Niet slim, maar het zijn daarom geen misdadigers. Waar ik wel problemen mee hebt zijn degene die zich als priknazi hebben gedragen en zeiden "het is een keuze" toen ik dingen niet mocht doen. Nee, het was niet mijn keuze om uitgesloten te worden. Het was hun keuze om mij uit te sluiten.
Van mij mag dat soort volk ergens ver weg in Siberië worden opgeborgen.
 
Daar ben ik het mee eens. Ze hebben zich laten misleiden. Niet slim, maar het zijn daarom geen misdadigers. Waar ik wel problemen mee hebt zijn degene die zich als priknazi hebben gedragen en zeiden "het is een keuze" toen ik dingen niet mocht doen. Nee, het was niet mijn keuze om uitgesloten te worden. Het was hun keuze om mij uit te sluiten.
Van mij mag dat soort volk ergens ver weg in Siberië worden opgeborgen.
Ben ook wel benieuwd hoe dat gaat zijn 'hierna'. Mijn schoonbroer, die verklaarde dat de ongevaxden moesten vastgehouden worden met 10 man en dan de spuit erin.....
Vergeven of niet; het wordt nooit meer zoals et daarvoor was.
En dan ga je nog diegenen hebben, die et hardst gecollaboreerd hebben en daarna zich voordoen als verzets-mensen. Dat zie je na elke oorlog.
Ben benieuwd en vraag me af hoe je je hierop voorbereid.

To forgive or not to forgive, that's the question ..... :)
 
Op 17 maart 2021 ging dit bericht naar al mijn contacten op WhatsApp en vele anderen per eMail

"Beste familie en vrienden. Zouden jullie kennis willen nemen van het artikel over het nRNA vaccin. Eergisteren ben ik te weten gekomen hoe levensgevaarlijk het vaccin is. Voor diegene die geen Engels kunnen laat iemand het je uitleggen. Het is een boodschap van leven of dood. Een tweede kans is er niet !! gedachtenvoer.nl "

Prominent op de site stond toen o.a dit artikel

Geen enkele reactie van de oproep, nada noppes

Bij mijn zwager had ik toen aangeboden dat ik mijn dochter kon vragen of ze de video wilde vertalen als jullie ar samen naar zouden kijken.

Twee blauwe vinkjes, gelezen maar geen reactie

Twee weken geleden hoorde ik dat de badkamer aangepast moest worden, hij kon niet meer in bad, een ander vertelde dat mijn zwager er heel slecht uitziet. Hoorde gisteren dat hij hartklachten had.

Al die jaren dat we het ergens over hadden met mijn zwager had ik meningsverschillen; "Je hoeft mij niets te vertellen, ik loop al wat jaartjes mee en lees de krant ook"

Dus nu contact opnemen is kansloos, de dokter, zijn dokter zal het wel weten wat het beste is.

De problemen hoorde ik zijn waarschijnlijk te wijten aan het werk als schilder, ...

Het wachten is nu wanneer het einde oefening is, zo gaat dat in 'onze' tijd

Niks zeggen is het beste, het is toch mosterd na de maaltijd

Even testen hoe dik de olifanten huid al is aangesterkt
 
Van Ranst vindt het ‘een serieus mankement aan de EU wetgeving. Hokuspokus-middeltjes worden toegelaten’, aldus van Ranst op Twitter.
🤡🤣
Blijft over dat mensen wellicht liever de niet-werkende virusremmer van het Kruidvat willen gebruiken dan de niet-werkende, vaak ziekmakende en dodelijke vaccins die door Koopmans en van Ranst gepropageerd worden.

Het nieuwe slachtoffer van Marc van Ranst en Marion Koopmans: drogisterijketen het Kruidvat​

 
Opmerkelijk genoeg geeft het RIVM deze maand geen vaccinatiecijfers. Op de webpagina waarop de updates en rapportages over ziekenhuis- en ic-opnames naar vaccinatiestatus zijn te vinden, valt te lezen: “In verband met problemen in de datakwaliteit van geregistreerde Covid-19-vaccinaties is het deze maand (oktober 2022) niet mogelijk om een RRV-rapportage (relatief risicoverschil) uit te brengen. Wij verwachten op 22 november 2022 weer een rapportage te publiceren.”

 
Vaccinzeloten smeken om vergeving nadat ze de levens van miljoenen mensen hebben verwoest

In afwachting van de komende Neurenberg 2.0 strafprocessen waarin de covid-medesamenzweerders die miljoenen mensen over de hele wereld massaal hebben vermoord, zullen worden aangeklaagd, smeken de vaccinzeloten nu om “amnestie”, in de hoop dat wij hen allemaal zullen vergeven en vergeten wat zij de slachtoffers hebben aangedaan. De rauwe tirannie en autoritaire wreedheid die de vaccinpushers hebben laten zien in hun waanzinnige streven naar verplichte vaccins, wrede lockdowns van kinderen en de economische vernietiging van kleine bedrijven moeten gewoon worden weggewuifd en vergeten, aldus Emily Oster, die schrijft voor The Atlantic, een links globalistisch propagandamondje, schrijft Mike Adams.

Een epische terugslag tegen de tirannen
De terugslag tegen het artikel van Oster was werkelijk episch. Over het hele internet hebben de wakkeren en waarheidsgetrouwen een woede-uitbarsting ontketend tegen Oster en The Atlantic, omdat zij durven te suggereren dat al hun misdaden tegen de mensheid eenvoudigweg moeten worden vergeten en vergeven, zonder zelfs maar een verontschuldiging van degenen die genadeloos de covid-tirannie hebben doorgedrukt (en daarbij miljoenen levens hebben verwoest). John Nolte van Breitbart.com zei het waarschijnlijk het beste in een recent artikel:

Er zal geen vergeving zijn voordat er een afrekening komt voor de huurlingenleugenaars die onze ouderen en kinderen hebben mishandeld.

Er zal geen vooruitgang zijn voordat er gerechtigheid is voor hen die failliet zijn gegaan, beboet, in de gevangenis gezet, alleen moesten rouwen, gedwongen tot eenzame wanhoop en ontdaan van de magie en onvervangbare momenten van de jeugd.

Bovenal zal er geen gratie zijn omdat u geen spijt hebt; omdat u, als u de kans krijgt, het allemaal opnieuw zult doen; omdat u gemene, harteloze, huurlingen bent, politiek gedreven bullebakken die alleen om amnestie vragen zodat u ons de volgende keer op het verkeerde been kunt zetten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan