Coronavirus

Mijn uitslag:

Onbesmet
Jij bent niet vatbaar voor het coronavirus. Voordat je juicht: jouw immuniteit voor Covid-19 betekent dat je een zeer zeldzame genmutatie hebt en dat je de rest van je leven in een medisch laboratorium in Reykjavik zal worden vastgehouden om beenmerg af te staan.

:ROFLMAO:

Mike
Reykjavik.jpg
Wel een wat omslachtige manier om elkaar eens te ontmoeten....

:ROFLMAO:
 

mafklappers
Het overheidsnarratief begint een beetje te lijken op ...
 
??????

In ieder geval een miljoen westerse christelijk georienteerde vluchtelingen vanaf de oostgrens i.p.v. de steeds vaker vuurwapendragende raketgeleeerden uit Afrika aan de zuidgrens. Als die blijven is in 1 jaar de bevolking met 10% toegenomen.
 
??????

In ieder geval een miljoen westerse christelijk georienteerde vluchtelingen vanaf de oostgrens i.p.v. de steeds vaker vuurwapendragende raketgeleeerden uit Afrika aan de zuidgrens. Als die blijven is in 1 jaar de bevolking met 10% toegenomen.
Wat is het verschil tussen de Russische Kerk en het katholicisme en protestantisme?
 
Wat is het verschil tussen de Russische Kerk en het katholicisme en protestantisme?
Sorry. Kan daarbij niet helpen. Onderstaand is geen persoonlijke aanval maar kwam op a.g.v. de vraag.

Ik houd me niet bezig met de instituten van mensen (m.u.v. opdiepen en belichten als ze b.v. Lucifer aanbidden, DeepState relaties hebben, of Christelijke politieke partijen zijn die feitelijk duivelswerk verrichten: CDA, CU en andere). Instituten die al sinds mensenheugenis meestal samenspannen met koningshuizen, aristocratie en overheden, zelden met goede afloop voor 'de mensen'.

Mijn begrip is dat ik een directe relatie met Hem heb zonder inmenging van derden. Heel slim! Hij zal voorzien hebben dat velen (zoals Vaticaan, Paus e.a.) valse goden zijn en zich voordoen alsof zij uit Zijn naam mogen spreken of feitelijk het tegenovergestelde in acties tonen (Hugo de Prikpooiermoordenaar is van CDA huize). De geschiedenis toont steeds weer valse goden die bezig zijn met andere valse goden (o.a. macht, geld, pluche kabinetszetels) en daarbij verdeel-en-heers, angstcreatie of een (geloofs)oorlog niet schuwen. Zij zijn veilig (of vluchten) en de bevolking crepeert.

Mocht ik welk een pastor (of hoe dat anders kan heten bij andere stromingen of geloven) tegenkomen of beluisteren beoordeel ik ze o.a. op: doen ze mee aan angstzaaien of het tegengestelde, zijn het overheidsslaven met bekpamperverplichting, promoten ze de doodsprikken, veroordelen ze pedofilie, hebben ze een overheidsinmengende ANBI status, promoten / ondersteunen ze oorlogen, is de commerciële bedrijfsvoering (geldpot) belangrijker dan 'de kudde' en wat ze verder te melden hebben. Onder andere om gezamenlijk uit de penarie te komen, in verzet tegen een gezamenlijk vijand.
 
:ROFLMAO:🤡


 
:ROFLMAO:🤡


Er gaan in Nederland veel verschillende varianten van het coronavirus rond. Dat zegt een woordvoerder van het RIVM. Het gaat om subvarianten van omikron en de meeste ...
Bij RIVM werken ongeveer 1500 ambtena.... varianten???
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.072
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan