Coronavirus

Langzaam druppelt dat wat we al 2 jaar zeggen bij de MSM naar binnen.

 
Langzaam druppelt dat wat we al 2 jaar zeggen bij de MSM naar binnen.

 
  • Leuk
Waarderingen: Luz
Langzaam druppelt dat wat we al 2 jaar zeggen bij de MSM naar binnen.


Tja maar en passant toch nog wel ff de effectiviteit van mondkapjes een beetje gaan lopen verdedigen! Wat voor schaap ben je dan. Zelfs Jaap van D. kon met goed fatsoen dat nut niet verdedigen.

“De heersende theorie sloot bovendien heerlijk aan bij de diepgewortelde westerse aversie tegen mondkapjes. U weet wel, die maatregel die wél effectief infecties voorkwam. ”
 
De NOS loopt alvast vooruit op het nieuws van het najaar. https://nos.nl/artikel/2429004-door-uitblijven-coronastrategie-komt-lockdown-weer-in-beeld

Dave noemt dat “building the narrative”.
Ik ben zo benieuwd hoe het najaar eruit gaat zien. Ze plannen dit maar zal de massa erin meegaan?
En wie komt er ook weer in beeld?
"Iedereen lijkt wel in slaap gevallen, het is een beetje de kop in het zand steken", verwoordt David Jongen, directeur van het Zuyderland-ziekenhuis en vicevoorzitter van de Vereniging van Ziekenhuizen, de zorgen van zijn collega-directeuren.
Ik heb al vaker over deze man bericht.
Tjonge jonge wat laten mensen zich toch weer bij de neus pakken.

Dorothé
 
Zijn er bij jullie ook zoveel mensen in de omgeving aan het hoesten en snotteren?
Lijkt wel of iedereen in mijn woonomgeving het hoestsyndroom te pakken heeft.
En dan bedoel ik niet af en toe een kuchje, maar constant van die hoestbuien waarbij je hoort dat er meer mee omhoog komt dan alleen lucht.
Mijn directe buurman had het flink te pakken, die had zo'n andere stem dat ik dacht nieuwe buren te hebben. Die klonk ook echt als een zeehond met zware bronchitis.

Maar gelukkig zijn ze allemaal wel gefuckzineerd, anders was het nog veeeeeel erger.
 
In uit mijn voormalige werkkring is iemand van 69 jaar pas 'plotseling' overleden. Weet de reden niet. Toch nog redelijk jong.

Vanochtend had ik een afspraak die werd afgezegd omdat diegene die afzei koorts had. Ze is niet gevaccineerd.
 
Zijn er bij jullie ook zoveel mensen in de omgeving aan het hoesten en snotteren?
Lijkt wel of iedereen in mijn woonomgeving het hoestsyndroom te pakken heeft.
En dan bedoel ik niet af en toe een kuchje, maar constant van die hoestbuien waarbij je hoort dat er meer mee omhoog komt dan alleen lucht.
Mijn directe buurman had het flink te pakken, die had zo'n andere stem dat ik dacht nieuwe buren te hebben. Die klonk ook echt als een zeehond met zware bronchitis.

Maar gelukkig zijn ze allemaal wel gefuckzineerd, anders was het nog veeeeeel erger.
herkenbaar, jonge vent die ik ken (29) loopt al tijden te kwakkelen/rochelen/hoesten, meerdere keren gevaccineerd en al 3 keer Cojona gehad :)

verder een hoop hoesters overal
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.734
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan