Coronavirus

Deze maar even hier:
De wet met betrekking tot de inzage van het Medisch Dossier is januari 2020 gewijzigd waardoor het niet zomaar mogelijk is voor, zelfs een partner, het medisch dossier in te zien van een persoon.
Omdat mensen dit specifiek moeten aangeven dat ze dat toestaan, zijn er situaties ontstaan waarbij de persoon in kwestie niet meer bij bewustzijn was waardoor de partner niets mocht inzien.
Geef aan wie er inzage heeft en geef dit ondertekende pasje aan die persoon. Hierdoor bent u altijd van verzekerd dat die persoon inzage heeft tot uw medisch dossier en daardoor ook beslissingen voor u kan maken.
Bespreek goed wat u wel en niet wilt zodat zij de juiste beslissingen kunnen maken voor u.
 
Non mi interessano i gruppi politici, destra, sinistra e altre strutture. Sto prendendo di mira alcuni dannati bastardi su questo forum, non quei 4 zoppi leccaculo e pecore in cerca di convalida sociale e vittime dell'effetto Dunning-Kruger e dei tuoi consigli lapidati senza base scientifica.
Quelli di voi con la coscienza sporca dovranno stare molto attenti.
Vieni a trovarci. Si ti spiego come avere l'intuizione di riconoscere il proprio status di novizio richiede di sapere ciò che non sai, il che è impossibile per coloro che sono incompetenti. Forse una buona idea per te è quella di andare a una prova di The Voice e noi del forum possiamo vederti che credono erroneamente che tu sia estremamente talentuoso.
Ciao
Hasta pronto, tonto
 
[Doorgestuurd van Stevast]
Het debat moet gaan over de essentie, en al de rest is tijdverlies. En die essentie is samen te vatten in drie punten:
(1) het bestaan van “virussen” is nog NOOIT aangetoond.
(2) de infectietheorie is nog NOOIT bewezen.
(3) het lichaam is in wezen 100 % Zelf-helend.
Op die drie nagels moeten we met z'n allen blijven kloppen. Klop klop klop. Als u mij daarbij wil helpen, verspreid dan deze video van Dr. Lanka massaal in uw kringen, en zet “klop klop klop” in de Koffiekamer als u dat zopas gedaan heeft. Beetje onnozel misschien, maar het is belangrijk dat we blijven lachen. Want: “Wat niet lachend gezegd kan worden, is de waarheid niet”
Beste groeten, Brecht Arnaert
 


capel

Foto: Pierre Capel (Videostill Odysee/Café Weltschmerz)

Prof. Pierre Capel legt in 7 minuten uit waarom er geen tweede, derde of vierde golf is geweest​

in Mens en Dier 21 november 2021 12:20 0

In juli schoot het aantal ‘coronabesmettingen’ omhoog, met een piek op 19 juli. Vervolgens kelderde het aantal besmettingen weer net zo hard. Als we in deze periode kijken naar het aantal testen, dan loopt dat precies parallel, zegt emeritus hoogleraar Pierre Capel in een nieuwe video.
“Maar kijk je naar het aantal ziekenhuisopnames of overledenen dan is er geen enkele piek te zien,” aldus Capel.
Aan het begin van de corona-uitbraak had de PCR-test nog drie primers en 25 cycli. “Dat was redelijk oké,” zegt hij. Vervolgens hebben ze twee primers eruit gegooid en het aantal cycli opgeschroefd naar 35-40. “Dan krijg je natuurlijk alles wat je hebben wilt.” Het gevolg was dat rond september vorig jaar het aantal ‘besmettingen’ de lucht in schoot.
“En op dit moment giert het allemaal de pan uit,” zegt Capel.

Je zou dus verwachten dat er veel mensen sterven aan corona. Dit blijkt niet het geval. Als je kijkt naar de case fatality rate, de verhouding tussen sterfgevallen en besmettingen, dan zie je aan het begin van de uitbraak een piek van ongeveer 13 procent in mei 2020. De case fatality rate is inmiddels gedaald tot bijna nul procent.

“Dan vraag je je af, what is going on?” zegt professor Capel.

Er is wel sprake van oversterfte. “Waar komt dat door? Dat zou een prikkelende vraag kunnen zijn en een prikkelend antwoord, maar dat kunnen we niet geven, want dat mag niet. Het kan niet covid-gerelateerd zijn.”

De covid-epidemie was vorig jaar. Als je de grafieken echt goed bekijkt, dan is er geen tweede, derde, vierde piek, benadrukt Capel.
 
Laatst bewerkt:
Weet niet of dit hier thuis hoort,maar WAT de denken van de Vogelgriep en Corona? wordt TE weinig aandacht aan besteed,beetje zo van; o,weer wat stallen met kippen geruimd etc.
Maar....in de vogelopvang vermoeden ze vogelgriep bij kievit,wulp,buizerd. In China afgelopen jaar mensen overleden aan vogelgriepinfecties. Gaat het hier straks ook gebeuren dat wij mensen vogelgriep krijgen? En dan denk ik het meest aan de gevaccineerden omdat ik begrijp dat daar de mutaties op loeren om toe te slaan door hun aangetast imuunsysteem. Ze laten toch al te vaak dode vogels zomaar liggen die weer gegeten worden door andere dieren en daardoor besmet. In Groningen zijn jonge vosjes met vogelgriep gevonden. Die vosjes lopen hier wel door mijn tuin! ( want ik heb lekkere kipjes...die momenteel om de reden van vogelgriep overdekt buiten mogen lopen) Mijn vraag is dus: HOE gevaarlijk is vogelgriep nu??
Babbe.
 
Weet niet of dit hier thuis hoort,maar WAT de denken van de Vogelgriep en Corona? wordt TE weinig aandacht aan besteed,beetje zo van; o,weer wat stallen met kippen geruimd etc.
Maar....in de vogelopvang vermoeden ze vogelgriep bij kievit,wulp,buizerd. In China afgelopen jaar mensen overleden aan vogelgriepinfecties. Gaat het hier straks ook gebeuren dat wij mensen vogelgriep krijgen? En dan denk ik het meest aan de gevaccineerden omdat ik begrijp dat daar de mutaties op loeren om toe te slaan door hun aangetast imuunsysteem. Ze laten toch al te vaak dode vogels zomaar liggen die weer gegeten worden door andere dieren en daardoor besmet. In Groningen zijn jonge vosjes met vogelgriep gevonden. Die vosjes lopen hier wel door mijn tuin! ( want ik heb lekkere kipjes...die momenteel om de reden van vogelgriep overdekt buiten mogen lopen) Mijn vraag is dus: HOE gevaarlijk is vogelgriep nu??
Babbe.
Influenza A virus, wat net als sarscov2 niet bestaat, wat is het gevaar griep maar daar is, al voor gewaarschuwd dus komt er naast corona griep, ivermectine doet wonderen ook bij kippen.
Gezond eten en leven en heel belangrijk zorgen dat je ivermectine hebt
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan