Coronavirus

Collega is ziek geweest, grieperig enzo. Nu is andere collega ziek en zit met mondkapje op kantoor. Ik krijg de neiging om ook zo’n ding op te zetten om mezelf te beschermen tegen een batilion aan Spike eiwitten. Beiden zijn gevaccineerd en ik niet. En het moet nog winter worden.
 
Collega is ziek geweest, grieperig enzo. Nu is andere collega ziek en zit met mondkapje op kantoor. Ik krijg de neiging om ook zo’n ding op te zetten om mezelf te beschermen tegen een batilion aan Spike eiwitten. Beiden zijn gevaccineerd en ik niet. En het moet nog winter worden.
Klagen bij baas, bij klachten thuisblijven en testen ook gevaccineerden zijn de regels volgens Pinokkio en snuifje, niet hele dagen met zon ziekmakende luier op gaan zitten
 
Wel een aardig artikeltje,

 
Wel een aardig artikeltje,

Worden dus echt zombies
Living in the death off night feeding on the unvaccinated 🤣🤣🤣🤣
 
De EU is weer bezig, in plaats van QR rijbewijs aanpassen wegens corona ehhh en QR dan...

 
De EU is weer bezig, in plaats van QR rijbewijs aanpassen wegens corona ehhh en QR dan...

Don't interfere with an enemy who is in the process of destroying himself (Sun Tzu).
 

A comparison of official Government reports suggest the Fully Vaccinated are developing Acquired Immunodeficiency Syndrome​

By The Exposé on October 10, 2021
Latest UK PHE Vaccine Surveillance Report figures on Covid cases show that doubly vaccinated 40-70 year olds have lost 40% of their immune system capability compared to unvaccinated people. Their immune systems are deteriorating at around 5% per week (between 2.7% and 8.7%). If this continues then 30-50 year olds will have 100% immune system degradation, zero viral defence by Christmas and all doubly vaccinated people over 30 will have lost their immune systems by March next year.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.673
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan