Coronavirus

De totaal bizarre verbanden die worden gelegd zegt alles over jullie noobisme en gebrek aan kennis op het gebied van de medische wetenschap. Met jullie achtergrond als wijnmaker, vrachtwagenchaffeur en docent doen jullie wel erg arrogant en wijsneuzerig. Ik mag hopen dat er heel gauw even een flinke covid infectie door jullie wappiegemeenschap heengaat want dan piepen jullie wel anders. Het moet verdorie niet gekker worden zeg. Ik zit hier met mijn oren en ogen te flapperen. Ondermijn lekker de studie van al die wetenschappers bij wiens gratie jullie er hier nu warmpjes bij zitten. Lekker selectief lezen en totaal nul komma nul verbanden kunnen leggen. 1 vogel maakt nog geen lente. Tien ook niet. En honderd ook niet.
Lekker dan....
Zeggen dat je in het MUMC werkt en dan mensen ziektes toewensen.
Wat een triest niveau, bah!
 
Officieel RIVM rapport, verstopt op pagina 81.

Sinds begin van de fake "crisis" 209 doden onder de 70 zonder onderliggend leiden.

Goeie reden om het land op slot te gooien natuurlijk. Screenshot_20211019-183815_Drive.jpg
 
Alleen de kop zegt weer genoeg, het RIVM is aan het sjoemelen met cijfers....

Ik ren al :)
 
Van het merendeel van de medewerkers van de Kiekendief vermoedt Zorggroep Almere dat ze gevaccineerd zijn. Over die groep zijn geen harde cijfers bij de Zorggroep bekend. Een werkgever mag hier volgens de wet niet naar vragen. De impact van de uitbraak is flink. Met zo'n 170 medewerkers legt de besmetting van 24 collega's een grote druk op de zorg in De Kiekendief.


...volgens Mensink zijn ook jongere medewerkers heel serieus ziek. "We hebben hier niet alleen te maken met snotneusjes en verkoudheidjes."

 
Ik vertrouw wel op mijn immuunsysteem, positieve mindset, gezonde voeding, IVM/AVM en een actieve leefstijl.

Mocht ik dan in het ziekenhuis komen, soit.

Laat Hugo maar investeren in de zorg.
Je bent niet geprikt dus je komt vanaf november december het slachthuis niet meer in, ja ook een Fries moet gevaccineerd om recht op zorg en openbaar leven te houden.... De zorg in Nederland is de beste ter wereld daar valt niet in te investeren door Hugo....
Propaganda modes off.

🤢🤢🤢🤢🤢
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan