Coronavirus


Aspirine, goed spul, maar ze verdienen er niks op dus weg ermee:)
Er zijn perioden waar ik dagelijks een aspirine neem, eigenlijk acetylsalicylzuur generiek. De enige bijwerking die ik tot nu toe gehad heb is een enkel bloeduitstorting en wat mindere bloedstolling, ik ben nogal aan wildebras dus regelmatig een wond hier of daar. Verder geen enkel probleem. Voor mij gelden die maagbezwaren niet.
 
'Enkele vragen die wij ons zouden moeten afvragen, tevens met oog op de belangenverstrengelingen van enkele prominente figuren, binnen het huidige beleid:
– Hoe kun je als intensivist kritiekloos de jarenlange ontmanteling van de IC’s accepteren en er niet op staan dat dit wordt aangepakt binnen de huidige situatie?
– Hoe kun je als internist, en nu voorman van een ziekenhuis, met mogelijke belangen in een spin-offbedrijf (Harbour Bio Med) de zorg in Nederland willen regelen?
– Hoe kun je als financieel belanghebbende in PCR-testen en als microbioloog het OMT adviseren?
– Hoe kun je als viroloog, zonder medische achtergrond, als dé expert worden beschouwd bij een ziektebeeld dat voornamelijk de mens treft?
– Waarom worden er miljarden gestoken in het opzetten van een testmaatschappij? Allereerst wordt de klinische relevantie van de PCR-testen in twijfel getrokken. Bovendien kan men met dit geld 5 jaar lang 500 extra IC-bedden openhouden.'

Fragment uit
Pandemische chaos
Dick Bijl (red.)
Er zijn mogelijk auteursrechten op dit materiaal van toepassing.
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar degenen die bloed afnemen in het ziekenhuis en de patholoog-anatomen die autopsie verrichten. Wat zien zij dat anders is dan anders?

Mike
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar degenen die bloed afnemen in het ziekenhuis en de patholoog-anatomen die autopsie verrichten. Wat zien zij dat anders is dan anders?

Mike
Hallo Mike, het bloed van gevaxten schijnt meer donkerrood te zijn. Het bloed van de puurbloedjes is helderder en lichter van kleur.
 
Ik snap er niks meer van.
Ik lees weer van alles en blijkbaar teveel 🥴 Is er nu wel of geen sprake van shedding?
Ben nu voor de 2e keer ziek thuis, wederom een dag na het werken in een afgesloten ruimte met alleen maar genetisch gemanipuleerden.
Ik zat de laatste twee weken al iets lager met IVM want ik kan niet alles door elkaar nemen (IVM, NAC, Panacur, etc.) Nu dus IVM weer opgehoogd.
Dit is alweer dag 6, koorts is allang weg en alleen nog maar flink verkouden.
Is dit niet vreemd, of gewoon toeval?
 
Ik snap er niks meer van.
Ik lees weer van alles en blijkbaar teveel 🥴 Is er nu wel of geen sprake van shedding?
Ben nu voor de 2e keer ziek thuis, wederom een dag na het werken in een afgesloten ruimte met alleen maar genetisch gemanipuleerden.
Ik zat de laatste twee weken al iets lager met IVM want ik kan niet alles door elkaar nemen (IVM, NAC, Panacur, etc.) Nu dus IVM weer opgehoogd.
Dit is alweer dag 6, koorts is allang weg en alleen nog maar flink verkouden.
Is dit niet vreemd, of gewoon toeval?
Ik slik ook IVM maar toch inderdaad ook behoorlijk verkouden.
 
Ergens doet mij dit ook steeds aan WOII denken : de mensen die in kampen zaten werden ook continu van het ene naar het ander kamp verplaatst, meestal zonder enige logische reden. En voor alle duidelijkheid : er zaten allerlei mensen in de kampen, NIET alleen maar Joden zoals men tegenwoordig wil laten geloven.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.599
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan