Coronavirus

Onze democratie is geen democratie, we worden via nep-koning Willem en via de E.U. geregeerd door een machtige zelfbenoemde elite met héél veel geld. Ook hier kunnen we het beste onze stem niet aan verkwanselen, want dan houden we dit systeem alleen maar in stand. Anarchisme=revolutie!
Goed punt van jou Ophidia, ik ben het 100 procent met je eens. Niet-stemmen is waarschijnlijk beter. Ik weet niet wat het is, maar ik wil dan toch iets doen. Maar ik kan beter niks doen.
 
Goed punt van jou Ophidia, ik ben het 100 procent met je eens. Niet-stemmen is waarschijnlijk beter. Ik weet niet wat het is, maar ik wil dan toch iets doen. Maar ik kan beter niks doen.
Niet stemmen is juist een daad van verzet. Als er te weinig opkomst is hebben ze pas een probleem. Maar om de opkomstcijfers voldoende te houden zijn er de gecontroleerde oppositiepartijen als PVV en FvD. Zij zullen nooit mee gaan regeren, want niemand wil met ze samen in een coalitie. En het lijkt er soms best pittig aan toe te gaan in de kamer, maar het is allemaal theater. De kinderen hebben het sinterklaasfeest en de volwassenen verkiezingen. Ik ben 30 jaar trouw stemster geweest, maar ik trap er niet meer in. (het heeft al veel te lang geduurd)
 
Niet stemmen? FvD gecontrolleerde oppositie? Anarchisme is revolutie? Zeg dat tegen de tientallen tot honderden miljoenen Trump-stemmers. Elections have consequences. Ik vrees dat je op het verkeerde forum zit, ik heb weinig geduld met doemdenkers die niet door hebben dat ze zelf onderdeel uitmaken van het probleem.

Mike
 
Niet stemmen? FvD gecontrolleerde oppositie? Anarchisme is revolutie? Zeg dat tegen de tientallen tot honderden miljoenen Trump-stemmers. Elections have consequences. Ik vrees dat je op het verkeerde forum zit, ik heb weinig geduld met doemdenkers die niet door hebben dat ze zelf onderdeel uitmaken van het probleem.

Mike
Trump hoort ook gewoon bij de club hoor. Hoop is uitgestelde teleurstelling. En inderdaad, we moeten het zelf doen. Zelf het goede doen, want wat je zaait zul je oogsten. We schieten niks op met valse hoop. Bewustwording van hoe het er in de wereld écht aan toe gaat maakt je weerbaarder.
 
Dat doe je zeker. Naar wij zijn hier niet van dat doemdenkerige en al helemaal niet van dat anarchistische. Ik heb liever dat je dit soort negativiteit elders spuit, niet hier.

Mike
 
Dat doe je zeker. Naar wij zijn hier niet van dat doemdenkerige en al helemaal niet van dat anarchistische. Ik heb liever dat je dit soort negativiteit elders spuit, niet hier.

Mike
Wij hebben gewoon een andere mening, mag dat hier niet? Ik dacht dat we hier allemaal wel tegen dictatuur zijn. Dus ik heb mij vergist? Het lijkt wel of ik tegen iemand praat die volledig meegaat met wat de staat ons oplegt en niks wil weten van een zgn. wappie. Zo voelt dit wel aan.
 
Niet stemmen? FvD gecontrolleerde oppositie? Anarchisme is revolutie? Zeg dat tegen de tientallen tot honderden miljoenen Trump-stemmers. Elections have consequences. Ik vrees dat je op het verkeerde forum zit, ik heb weinig geduld met doemdenkers die niet door hebben dat ze zelf onderdeel uitmaken van het probleem.

Mike
Goh, toch apart dat je hier wel meedoet; https://www.fatsforum.nl/threads/apocalyps-doemscenario#post-3545/ Maar goed, het is mij duidelijk dat tegenspraak hier niet mag en omdat ik tegen dictatuur ben ga ik maar weer. Veel geluk verder in de leugen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.743
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan