Coronavirus

Een virus kan zich ook niet vermenigvuldigen, het is een externe gifstof (spike-eiwit). Je kent nog steeds kenmerken van een levend organisme toe aan een 'virus' (letterlijk: gifstof). Ik snap het, het is ook een hardnekkig concept dat zich door hardnekkige hersenspoeling van kinds af aan in ons brein heeft genesteld, als een...virus.

Mike
 
Een virus kan zich ook niet vermenigvuldigen, het is een externe gifstof (spike-eiwit). Je kent nog steeds kenmerken van een levend organisme toe aan een 'virus' (letterlijk: gifstof). Ik snap het, het is ook een hardnekkig concept dat zich door hardnekkige hersenspoeling van kinds af aan in ons brein heeft genesteld, als een...virus.

Mike
Ik ben wel overtuigd van de s-eiwit-theorie. Het enige wat ik doe is de interne tegenstrijdigheden van de virustheorie blootleggen. Ook dat is interessant.
 
Zeg mij na: een virus kan zichzelf niet vermenigvuldigen. Nog een keer: een virus kan zichzelf niet vermenigvuldigen. Luider: een virus kan zichzelf niet vermenigvuldigen! Zo hard als je kan: EEN VIRUS KAN ZICHZELF NIET VERMENIGVULDIGEN!!

Mike
 
Zeg mij na: een virus kan zichzelf niet vermenigvuldigen. Nog een keer: een virus kan zichzelf niet vermenigvuldigen. Luider: een virus kan zichzelf niet vermenigvuldigen! Zo hard als je kan: EEN VIRUS KAN ZICHZELF NIET VERMENIGVULDIGEN!!

Mike
Nee een virus kan zichzelf niet vermenigvuldigen het injecteert zijn rna in een gastheercel (van de mens) en die cellen maken dan nieuwe virussen.
 
Nee een virus kan zichzelf niet vermenigvuldigen het injecteert zijn rna in een gastheercel (van de mens) en die cellen maken dan nieuwe virussen.
Jij gelooft blijkbaar in virustheorie. Kun jij uitleggen hoe een virus zonder metabolisme kan overleven buiten het lichaam en hoe een virus RNA produceert zonder dat er DNA is?
 
Jij gelooft blijkbaar in virustheorie. Kun jij uitleggen hoe een virus zonder metabolisme kan overleven buiten het lichaam en hoe een virus RNA produceert zonder dat er DNA is?
Ja hoor dat kan ik zeker. Maar ben benieuwd of het wat uit zou maken voor je mening.
Maar los daar van: hoe wil je het tegendeel onderbouwen?
Interessant draadje dit. Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open.
 
Ja hoor dat kan ik zeker. Maar ben benieuwd of het wat uit zou maken voor je mening.
Maar los daar van: hoe wil je het tegendeel onderbouwen?
Interessant draadje dit. Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open.
Mooi dat er een nieuwe wereld voor je opengaat. Als jouw uitleg contradicties uit de theorie kan verhelpen, wordt de theorie aannemelijker.
Momenteel voel ik op basis van kennis en intuïtie meer voor German New Medicin dan voor virologie en vaccinologie.
 
Krijg zojuist dit van een vriend toegestuurd .......


Heb gevraagd of hij, wanneer de tijd rijp is, hun wil vragen om melding te doen bij BPOC. Gaat hij doen.




Vreselijk allemaal. ..Afgelopen week heeft de vader van een leerling van mij zelfmoord gepleegd. ...meisje van 12 achterlatend. Eigen bedrijf met alleen maar beperkingen. Die jongen zag geen perspectief meer en springt voor trein 😢😢😭😭
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.808
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan