Coronavirus


Noardeast-Fryslân:
Sinds 1 september:
96 positieve tests
1 ziekenhuisopname
0 doden
Risicocategorie: Zorgelijk
45431 inwoners
0,21% als alle positieven een andere identiteit hebben.
Over 14 minuten is het woensdag.
Ik krijg bijna zin in corona, zij het dat ik op shotjes na geen alcohol meer drink.
 
Laatst bewerkt:
Oh HANSSSS
Bekijk bijlage 3481

Het blijft lachen die kranten
Doordat iedereen zich aan de maatregelen hield geen griep, maar omdat we lak aan de maatregelen hadden veel covid??????
Wie is er gek
 
Het blijft lachen die kranten
Doordat iedereen zich aan de maatregelen hield geen griep, maar omdat we lak aan de maatregelen hadden veel covid??????
Wie is er gek
Das inderdaad prachtig.

Ik vertel ook vaak (en ik denk velen met mij hier) tegen mensen dat ik me nooit aan maatregelen hou en dus eigenlijk in de controle groep/griep zit.
al 19 maanden (and counting) nergens last van:)

Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit griep gehad heb, wel bronchitus maar dat is gestopt toen ik er niet meer mee naar de dokter ging :)
 
Das inderdaad prachtig.

Ik vertel ook vaak (en ik denk velen met mij hier) tegen mensen dat ik me nooit aan maatregelen hou en dus eigenlijk in de controle groep/griep zit.
al 19 maanden (and counting) nergens last van:)

Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit griep gehad heb, wel bronchitus maar dat is gestopt toen ik er niet meer mee naar de dokter ging :)
Ik heb in 2010 (dacht ik dat het was) best wel een heftige griep gehad, had meerdere dagen hoge koorts van 40 graden. Belachelijk dat ze toen geen lockdown voor mij speciaal hebben gedaan, ik dien een klacht in :ROFLMAO:
 
Ik heb in 2010 (dacht ik dat het was) best wel een heftige griep gehad, had meerdere dagen hoge koorts van 40 graden. Belachelijk dat ze toen geen lockdown voor mij speciaal hebben gedaan, ik dien een klacht in :ROFLMAO:
Dus eigenlijk is het jouw schuld?

Misschien bij de ICT vragen of je je naam in Patient Zero kan veranderen :cool:
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.194
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan