Coronavirus

Er is een oude ziekte herontdekt, deze ziekte is nog veel dodelijker dan Corona. Het RIVM doet nog geen mededelingen om te voorkomen dat er paniek uitbreekt onder de bevolking. Men wil eerst alle energie steken in onderzoek om zo snel mogelijk een vaccin te ontwikkelen. Belangrijke laboratoria zijn onder geheimhouding volop bezig.

Enige onofficiële informatie wordt in onderstaande video uit de doeken gedaan:

mt3mofhr4ae235wbskjtso11h7kimfhj.jpg

Mike

Nou, AstraZeneca heeft vragen gekregen. Zal mij benieuwen of ze deze kunnen beantwoorden en onderbouwen! Ik vermoed van niet.

⚡Kan ik eerdaags bij Astrazeneca aan de slag?

Ik heb mij vrijwillig aangemeld bij #Astrazeneca bij de ontwikkeling van het coronavaccin. Nadat ik meermaals contact had gehad, en het gevoel had van het kastje naar de muur gestuurd te worden, kon ik hen uiteindelijk via de mail bereiken. Hopelijk nemen ze mijn vragen en mijn vrijwillig aanbod serieus, en kan ik eerdaags snel bij Astrazeneca aan de slag. Zie hier mijn mail:

Geachte medewerker,

Na verschillende keren gebeld te hebben, en met verschillende mensen gesproken te hebben van Astrazeneca, ben ik uiteindelijk via uw collega bij u terecht gekomen met mijn vragen. U kon mij niet persoonlijk te woord staan, maar ik kon u wel mailen, dus bij deze.

In de reguliere media is het volgende te melden:

Het potentiële coronavaccin waar Nederland een contract voor afsloot maakt bijvoorbeeld gebruik van een cellijn die is gebaseerd op niercellen van een embryo dat in 1973 in Nederland is geaborteerd. Deze cellen zijn in het lab veranderd en geselecteerd en hebben zich enorm vaak vermenigvuldigd. https://www.nu.nl/nucheckt/6062910/nucheckt-geen-restjes-geaborteerde-foetus-in-mogelijk-coronavaccin.html

Nu zijn mijn volgende vragen:

▪Klopt het dat het hier gaat om de HEK-293, ontwikkeld door Lex van der Eb en Frank Graham in Leiden?

▪Heeft u meer informatie over hoe en waarom u deze cellijnen gebruikt voor de ontwikkeling van het vaccin tegen corona gemaakt door uw bedrijf?

▪Zijn er wetenschappelijke studies die de veiligheid van het vermenigvuldigen van deze cellijnen vanaf 1973 kunnen aantonen?

▪Vanuit de wetenschap wordt gemeld dat het cultiveren van deze cellijnen oneindig mogelijk is. Zijn er vanuit de wetenschap diverse feitelijke bronnen te melden waaruit blijkt dat dit klopt? Zijn hier ook peer-reviewed studies van?

▪De cellijnen die Astrazeneca gebruikt voor de ontwikkeling van het coronavaccin, hoe zijn de heer van der Eb en de heer Graham aan deze embryo gekomen? Wat is de oorsprong van de embryo waarvan Astrazeneca gebruik maakt? Is deze informatie publiekelijk beschikbaar?

▪In het kader van transparantie, en de veiligheid voor mens en dier, is het mogelijk om mee te helpen aan het coronavaccin, en deze te laten onderzoeken door onafhankelijke laboratoria? En dan met name op de cultivatie/vermenigvuldiging van embryocellijnen? En de veiligheid hier naar? Dit mede, omdat er geen enkele studie gevonden kan worden, en hier in de wetenschap wel mee wordt doorgegaan?

Aangezien we samen streven naar de veiligheid van de samenleving bied ik mij hierbij vrijwillig aan om mee te werken aan dit onderzoek.

Ik zie uw antwoorden op mijn vragen en mijn vrijwillige aanbod met belangstelling tegemoet. In afwachting van uw spoedige reactie, verblijf ik.

Met vriendelijke groeten,

Ramon Walter

https://www.facebook.com/100005116122339/posts/1533334176847105/?d=n

Binc, alleen de laatste vraag m.b.t. veiligheid is relevant en hoe dit is onderzocht/vastgesteld en ook interessant is om te weten hoe en wat ze doelbewust zuiveren.

Ik heb zelf ook met HEK cellen gewerkt en die cellen zijn een plaag! Deze cellen zijn niet meer te vergelijken met cellen in het menselijk licbaam, 1 verschil bijvoorbeeld is ze veel meer chromosomen hebbeb - naar het schijnt bevatten deze cellen 64 chromosomen.

Ja lekker die Afrikaantjes misbruiken met een dekmanteltje. Oja want uhhh black lives matter natuurlijk ja!

https://www.ad.nl/buitenland/vreselijke-dingen-gebeurd-met-testen-van-vaccins-in-afrika~a2a31aaf/

Ssrdam, jij doelt op de veiligheid van dat vaccin zoals ik je denk te begrijpen. Maar het gaat niet alleen om de veiligheid. Het is ook interessant om te weten of het idd alleen gaat om embryo’s van tientallen jaren geleden. Toen waren ze immers ook al bezig om macht te houden. Anderzijds draait ook de abortus lobby nog op volle kracht. Wie zegt dat er geen weefsel in verwerkt word van baby’s die recent zijn geaborteerd? Dat zullen ze nooit bloot durven leggen denk ik, en dus ook niet kunnen bewijzen. Ik heb gelezen over die hek cellen. Allemaal behoorlijk ingewikkelde termen. Maar wat ik eruit denk te kunnen halen is dat het een relatie zou kunnen hebben met hun zo gewilde adrenachrome. Die hek 293 patroon leek het meest op die van adrenale cellen. Geen idee of mijn theorie klopt. Dat hoeft ook niet, maar ik vraag me serieus af of ze niet gewoon bezig zijn met het voort willen zetten van hun eigen duivelse bloedlijn en de productie van adrenachrome. Het plan voor Corona lag er al. Het vaccin is allang klaar volgens hun plan.

Slechts mijn theorie op basis van wat ik ervan denk te begrijpen.

Onderstaand heeft niet direct betrekking op de vragen van Ramon, maar iklees net dat jij wetenschapper bent. Hoe sta jij erin dat er andere methoden zijn die niet wetenschappelijk zijn? Zoals voeding en bijnierextract? Er zijn al berichten geweest dat dexamethason helpt. Als weefsel voor vaccins dicht bij de adrenaline klieren ligt hebben we al die ingewikkelde vaccins niet nodig. Ik vraag mezelf trouwens af Willem Engel op de hoogte is van adrenale klieren in supplement vorm. Wie weet komen we daar nog achter.

Ik heb begrepen dat ze het onderzoek hebben gericht om o.a het onvruchtbaar maken van vrouwen bij de ontwikkeling van een nieuw vaccin. Bij dieren scoorden ze al boven de 90% succes. Kijk eens naar deze stokoude video als je van het weekend tijd hebt

&t=3s

Ja de veiligheid en ook hoeveel en welke restanten er terug te vinden zijn in het vaccin.

Gewoonlijk, wanneer gesproken wordt over HEK-293 cellen, komen die cellen voort uit die ene cellijn. Er is geen reden om aan te nemen dat er verse cellen gemengd worden. Persoonlijk heb ik daar nog nooit van gehoord en van wat ik gezien heb, zijn dergelijke cellen (IPSc's dus soortgelijke cellen, maar dan niet van een embryo) moeilijk te kweken. Het zou goed kunnen dat ze 'verse' embryonale cellen gebruiken voor onderzoek, maar (1) dat gaan ze natuurlijk nooit vertellen, bovendien zullen dan alleen de allerhoogste mensen hier kennis van hebben, en (2) voor virus onderzoek/ vaccinatie is dit niet logisch.

Mijn chemische kijk: Adrenochrome is geoxideerd adrenaline, dus het gaat hier om relatief simpele en kleine moleculen. Moleculen die veel directer verkregen kunnen worden via doelgerichte synthese en niet via een cellijn. Embryonale stamcellen kunnen wel om andere redenen zeer interessant zijn, denk aan regeneratie processen.

Nederland zegt massaal NEE tegen coronavaccin: 80 procent laat zich NIET inenten

https://www.ninefornews.nl/nederland-zegt-massaal-nee-tegen-coronavaccin-80-procent-laat-zich-niet-inenten/

Nee hoor Binc, ik ben geen wetenschapper. Maar ik heb wel met ze gewerkt en een kijkje in de keuken gehad, net mensen zoals jij en ik met een eigen mening, van vlees en bloed, en mensen die voornamelijk mainstream volgen om brood op de plank te krijgen - anders wordt je onderzoek gestopt.

Dexamethason remt ontstekingsprocessen en ik verwacht waardoor minder weefsel sterfte en ook een verlaging van algehele cytokine productie, naast andere effecten. Goede voeding helpt het algehele functioneren van cellen en een vermindering van ontstekingen.

Wat henkie zegt is interessant, want dat zou kunnen komen door extern dna, daarom zou ik willen weten: wat zit er precies in die vaccins en is het veilig, en of ze nou geproduceerd worden met HEK-293 cellen is van ondergeschikt belang (voor mij dan, want ik geloof niet dat er verse embryo's gebruikt worden).

HET GROOTSTE MEDISCHE SCHANDAAL OOIT!‼️
👉Als we nou eens omdraaien!
👉Wij álles weigeren
👉De verantwoordelijkheid leggen waar ze hoort
👉Bij Big Pharma + de allerrijksten vd wereld
👉Dat wij van hen, overheid MSM uitleg eisen!
‼️ DAT WIJ VERANTWOORDING EISEN, NIET ANDERSOM‼️ pic.twitter.com/iSSPfnxJbR

— CoronaQuatsch (@CoronaQuatsch) July 9, 2020
Mike

Precies.

Ik weet het niet ssrdam. Allemaal ingewikkelde theorie. Maar zie na aanleiding van het bericht het van Henk toch ook een verband met IVF. De vraag is wat gebeurt er met die embryo’s?

Overtollige embryo's Bewerken
Vaak zijn er overtollige embryo's die men niet meer kan terugplaatsen, bijvoorbeeld omdat het slecht ontwikkelde of genetisch afwijkende embryo's betreft. In het geval van ingevroren embryo's kan het zijn dat het paar geen kinderwens meer heeft, of dat er medische redenen zijn om geen terugplaatsing meer te doen.

Wat er met dit 'overschot' aan embryo's moet gebeuren, is onderwerp van ethische discussies. Het gebruik en mogelijk vernietigen van embryo's bij wetenschappelijk onderzoek is een bijzonder controversiële praktijk. Zo druist het onder meer in tegen de visie van de Katholieke Kerk op de waardigheid van het menselijk leven. Volgens de Katholieke Kerk moeten menselijke embryo's als bron van leven worden gevrijwaard en beschermd en is onderzoek ermee onaanvaardbaar. Inzake embryonaal stamcelonderzoek komt het in de praktijk neer op enkele tientallen cellen van enkele dagen oud. De katholieke universiteiten van België, de Katholieke Universiteit Leuven en de Université Catholique de Louvain, gaan openlijk in tegen de leer van de Katholieke Kerk.

Vaak laat men de keuze aan de ouders of de embryo's vernietigd dienen te worden of dat de embryo's mogen gebruikt worden voor wetenschappelijk onderzoek.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/In-vitrofertilisatie

Daar ben ik het mee eens Binc, die vraag is ook belangrijk, maar daar gaat dat bedrijf op de vorige pagina geen uitspraken over (kunnen) doen.

En dit is ook interessant. Want dat zou betekenen dat de theorie over die cellen helemaal niet kan kloppen.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hayflick-limiet

Daar ben ik het mee eens Binc, die vraag is ook belangrijk, maar daar gaat dat bedrijf op de vorige pagina geen uitspraken over (kunnen) doen.

Nee dat denk ik idd ook niet. Dan valt er niks te behalen voor hun en verliezen ze hun geloofwaardigheid.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.595
Leden
8.686
Nieuwste lid
Sophie G
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan