Nou, AstraZeneca heeft vragen gekregen. Zal mij benieuwen of ze deze kunnen beantwoorden en onderbouwen! Ik vermoed van niet.

Kan ik eerdaags bij Astrazeneca aan de slag?
Ik heb mij vrijwillig aangemeld bij #Astrazeneca bij de ontwikkeling van het coronavaccin. Nadat ik meermaals contact had gehad, en het gevoel had van het kastje naar de muur gestuurd te worden, kon ik hen uiteindelijk via de mail bereiken. Hopelijk nemen ze mijn vragen en mijn vrijwillig aanbod serieus, en kan ik eerdaags snel bij Astrazeneca aan de slag. Zie hier mijn mail:
Geachte medewerker,
Na verschillende keren gebeld te hebben, en met verschillende mensen gesproken te hebben van Astrazeneca, ben ik uiteindelijk via uw collega bij u terecht gekomen met mijn vragen. U kon mij niet persoonlijk te woord staan, maar ik kon u wel mailen, dus bij deze.
In de reguliere media is het volgende te melden:
Het potentiële coronavaccin waar Nederland een contract voor afsloot maakt bijvoorbeeld gebruik van een cellijn die is gebaseerd op niercellen van een embryo dat in 1973 in Nederland is geaborteerd. Deze cellen zijn in het lab veranderd en geselecteerd en hebben zich enorm vaak vermenigvuldigd. https://www.nu.nl/nucheckt/6062910/nucheckt-geen-restjes-geaborteerde-foetus-in-mogelijk-coronavaccin.html
Nu zijn mijn volgende vragen:
▪Klopt het dat het hier gaat om de HEK-293, ontwikkeld door Lex van der Eb en Frank Graham in Leiden?
▪Heeft u meer informatie over hoe en waarom u deze cellijnen gebruikt voor de ontwikkeling van het vaccin tegen corona gemaakt door uw bedrijf?
▪Zijn er wetenschappelijke studies die de veiligheid van het vermenigvuldigen van deze cellijnen vanaf 1973 kunnen aantonen?
▪Vanuit de wetenschap wordt gemeld dat het cultiveren van deze cellijnen oneindig mogelijk is. Zijn er vanuit de wetenschap diverse feitelijke bronnen te melden waaruit blijkt dat dit klopt? Zijn hier ook peer-reviewed studies van?
▪De cellijnen die Astrazeneca gebruikt voor de ontwikkeling van het coronavaccin, hoe zijn de heer van der Eb en de heer Graham aan deze embryo gekomen? Wat is de oorsprong van de embryo waarvan Astrazeneca gebruik maakt? Is deze informatie publiekelijk beschikbaar?
▪In het kader van transparantie, en de veiligheid voor mens en dier, is het mogelijk om mee te helpen aan het coronavaccin, en deze te laten onderzoeken door onafhankelijke laboratoria? En dan met name op de cultivatie/vermenigvuldiging van embryocellijnen? En de veiligheid hier naar? Dit mede, omdat er geen enkele studie gevonden kan worden, en hier in de wetenschap wel mee wordt doorgegaan?
Aangezien we samen streven naar de veiligheid van de samenleving bied ik mij hierbij vrijwillig aan om mee te werken aan dit onderzoek.
Ik zie uw antwoorden op mijn vragen en mijn vrijwillige aanbod met belangstelling tegemoet. In afwachting van uw spoedige reactie, verblijf ik.
Met vriendelijke groeten,
Ramon Walter
https://www.facebook.com/100005116122339/posts/1533334176847105/?d=n