Coronavirus

hahahahahaha mensen die wetenschap een hypothese noemt. Hoe arrogant ben je dan?
Denk je nou echt trouwens dat je zelf niet geindoctrineerd bent? Koekoek.

we·ten·schap (de; v) 1het weten; = kennis2(meervoud: wetenschappen) het geheel van kennis en de manieren om die te verwerven: natuurwetenschappen natuurkunde, scheikunde, geologie enz.; sociale wetenschappen sociale geografie, culturele antropologie, economie, pedagogiek, politieke wetenschappen, sociologie enz.

Betekenis 'WETENSCHAP' - Gratis woordenboek | Van Dale

Louter het doen van hypotheses is inderdaad geen wetenschap, maar dat stel ik ook niet.
 
Wat ik doe ga ik echt niet aan je neus hangen.
In een van je posts vermeld je netjes dat de teksten hier vol van spelfouten staan.
Ik denk dat je je eigen teksten ook eens moet checken, te beginnen met deze.
Nee je leest weer met je neus. Ik vind sites die volstaan met spelfouten ongelooflijk ongeloofwaardig overkomen. Ik ben geen wetenschappelijke site. Ik ben maar een simpele ziel. En ik pretendeer ook geen waarheid in pacht te hebben in tegenstelling tot sommige anderen hier.

En je hebt gelijk. Vermeld is met een d. My bad.
Ik ga trouwens ook niet aan jouw neus hangen wat ik doe voor de kost. Dus dan zijn we wat dat aangaat snel uitgepraat.
 
Zijn jullie hier allemaal grevo's? Ik krijg bij die laatste clips een beetje westboro baptist church vibes. Ik ben zelf overtuigd atheist. Ik heb met al die Satanshit echt helemaal niks. Ik geloof niet in sprookjes.
Dus het bestaan van God is een sprookje volgens jou ?
 
"Two weeks to slow the spread" could have been a reality had we dealt with the situation properly.

- Temporarily quarantine the elderly and immune compromised

- Allow the healthy people of society to live as normal and establish herd immunity

- Provide safe and effective therapeutics to those in need

Literally nothing else needed to be done to stop the pandemic from happening. No lockdowns. No masks. Nothing.

This level of incompetence wasn't a mistake, it was planned.

No amount of mental gymnastics is going to change that.


Mike
 
Ja want dat heb jij meer dan de rest van de wereld en alle geleerden en hoge piefen bij elkaar. Wat een arrogantie ten top dit forum. Met Mike als grootste grap.
Meer als jij in ieder geval wel ja, maar dat is dan ook niet zo moeilijk. Wanneer probeert een trol nou toch eens met argumenten ? Op zijn minst een poging ? :ROFLMAO:
 
Fleming heeft het over prionen die ook kunnen worden overgedragen via virussen (uit een lab tot biowapen gemaakt), niet alleen via vaccinaties. De theorie van de slangengifingredienten in de vaccinaties serveert hij af (is een hint naar de ''wet-market-wuhan'' theorie). Het dient volgens Flemin afleiding van de onthullingen dat het covid-19-virus een chimera is dat uit een lab komt.

Blijft voor mij [Lievergezond] een vraag hoe serieus het is dat wij spike-eiwitten kunnen opvangen via de luchtwegen die uiteindelijk ook bij ongevaccineerden prionenziekten kunnen veroorzaken.
 
Laatst bewerkt:
Volg George Webb opTG of TW. Hij zit op het spoor van Nederlandse biolavbs!




Mike
Hier een artikel van George Webb - MUST READ!


Mike
 
Het Coronavirus is weg of in elk geval gaan mensen weer gewoon door met leven. Terrassen vol, massa’s mensen op de markt in Leiden. Hier en daar een verdwaald echtpaar uit het verre oosten of oudere mensen met een ffp2 masker. Iedereen loopt langs elkaar of er niets aan de hand is. Heerlijk om te zien dat mensen weer genieten en niet meer schrikken van elkaar. Maar voor hoe lang? Oh en elke dag 2 tot 3 ambulances zien of horen, dat valt wel op.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.528
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan