Coronavirus

Negacionist, dit is wel degelijk corona. :ROFLMAO:
> Vraag mij af...Wat of hoe erg/heftig zou het kunnen zijn zonder IVM en vit C; vast wel heftiger. <

Vraag mij nu af...Wat of hoe erg/heftig zou het kunnen zijn zonder IVM en vit C; vast wel heftiger. Beetje niet juist neergezet nu ik het weer lees: Als het echt griep zou zijn, kan wel denk ik, wat was dan het verschil geweest?
 
Ik lig al vanaf woensdagavond in m’n bed met griep, spierpijn en hoofdpijn zijn de symptomen maar mggc. Nu weer wat beter gelukkig en met bouillon wat aansterken. Ik ben wel met gevaccineerden in contact geweest en zou er bijna een mondkapje van gaan dragen.
 
Ik lig al vanaf woensdagavond in m’n bed met griep, spierpijn en hoofdpijn zijn de symptomen maar mggc. Nu weer wat beter gelukkig en met bouillon wat aansterken. Ik ben wel met gevaccineerden in contact geweest en zou er bijna een mondkapje van gaan dragen.
Van mij krijgen gevaccineerde vrouwen nog een zoen ook en ik kom er elke week mee in contact. Is de gedachte dat je ziek kan worden van deze contacten al niet de oorzaak dat je je niet goed voelt vraag ik mij hard op af?
 
Nou niet goed voelen is een understatement en het is aan mijn immuunsysteem te danken dat ik binnen 48 uur weer beter ben. Maar ik snap wat je zegt hoor, het is een soort van selffulfilling prophecy!
 

 
Ga nog even snel vandaag testen als je wilt weten of je corona hebt. Morgen gaan de testlocaties sluiten vanwege een wind.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.078
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan