Coronavirus

Nou dan klopt het toch juist wel ? Juist de mensen die erin geloven krijgen het volgens dit verhaal.
Nee ze, zeggen dat de mensen die de covid mythe geloven (wappies) grote kans hebben op covid

Als de staat restricties oplegt dalen de ziekte gevallen...
 
Ik denk dat je gelijk hebt.
Ik ben er zo van overtuigd dat Covid de mythe is dat ik eruit haalde dat je het krijgt als je erin gelooft. 😅
(wat me eigenlijk ook niet zou verbazen want dan laat je je testen etc. en self fulfilling propehcy)
 

Dan ook nog bedenken dat ze voor vertrek van huis getest worden, 2 weken quarantaine met testen voor ze naar Antarctica vliegen, bij aankomst testen...
Is een variant die via sneeuw komt of zo, of de wef delegatie heeft er een paar spuitbussen Spike eiwitten losgelaten
 
Dan ook nog bedenken dat ze voor vertrek van huis getest worden, 2 weken quarantaine met testen voor ze naar Antarctica vliegen, bij aankomst testen...
Is een variant die via sneeuw komt of zo, of de wef delegatie heeft er een paar spuitbussen Spike eiwitten losgelaten
Goed bezig Sailor. Jij snapt als een goed burger dat het niet van het prikje komt.
Puntjes erbij voor je krediet score.
 
Goed bezig Sailor. Jij snapt als een goed burger dat het niet van het prikje komt.
Puntjes erbij voor je krediet score.
Paar puntjes credit score is vrij zinloos bij mij, ik sta, zoveel in de min dat haal ik mn leven niet meer in 🤣🤣🤣🤣

Maar wat laat mijn comment zien, allen geprikt enkele booster.
Vooraf
10 testen
4 weken quarantaine
En nog zit de wereld schaapachtig ach wat erug
 
Paar puntjes credit score is vrij zinloos bij mij, ik sta, zoveel in de min dat haal ik mn leven niet meer in 🤣🤣🤣🤣

Maar wat laat mijn comment zien, allen geprikt enkele booster.
Vooraf
10 testen
4 weken quarantaine
En nog zit de wereld schaapachtig ach wat erug
Jamaar het zou ergert zijn als ze niet geprikt waren :)
 
Ze hebben Iers gevonden bij het RIVM
Wat ieder wel denkend mens al wist
Feitelijk einde lockdown want imnikronzin is geen probleem.... Dacht het niet

 
Dit kreeg ik onlangs in een discussie, persoon werkt volgens hem in een labo. Zijn punten :

1. Als je goed op de hoogte bent van het oordeel van Dr. Lanka, het eerste proces dat hij verloor, het was het tweede proces dat won door een vormfout: zijn weddenschap was dat hij een studie zou krijgen die het bestaan van het mazelenvirus zou bewijzen en vijf werden gepresenteerd. Hij won het proces, niet omdat hij niet het bewijs kreeg waar hij om vroeg, maar omdat hij vijf wetenschappelijke artikelen kreeg voorgeschoteld toen hij er in zijn weddenschap slechts één vroeg. Trouwens, dr. Lanka heeft wetenschappelijke artikelen over virussen... https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/7831806/

2. Als virussen niets meer dan genetisch materiaal zouden zijn, zouden ze niet als vectoren kunnen worden gebruikt op de manier waarop ze worden gebruikt. Zoek op Google of waar ook "virus als vector". Daar staat blijkbaar hoe virussen als vector worden gebruikt.

3. dubbele lipidelaag in mitochondriën ? Deze hebben dubbele eiwitlaag.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.705
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan