Coronavirus

Vandaag op werk: kinderkankeroperaties worden uitgesteld omdat niet gevaccineerden ook hun bedden nu in beslag nemen. Ik vind als je jammert om vaccins die in kinderlijfjes gaan je ook realistisch moet zijn over kinderen die nu overlijden of niet op tijd geholpen kunnen worden omdat er voor hun geen personeel of bed beschikbaar is. Ook al is er al jaren een schrijnend te kort aan zorg (die lijkhuizen waarin jullie toch niet terecht willen komen) dat doet niks af aan de situatie NU. We zullen de tering naar de nering moeten gaan zetten komende weken en maanden willen we een nieuwe lockdown en strengere regels willen voorkomen. Dat betekent dat we allemaal moeten inschikken. Of je nu wil of niet. Kinderen die de dupe worden van ons gedrag moet nooit mogen.
 
Vandaag op werk: kinderkankeroperaties worden uitgesteld omdat niet gevaccineerden ook hun bedden nu in beslag nemen. Ik vind als je jammert om vaccins die in kinderlijfjes gaan je ook realistisch moet zijn over kinderen die nu overlijden of niet op tijd geholpen kunnen worden omdat er voor hun geen personeel of bed beschikbaar is. Ook al is er al jaren een schrijnend te kort aan zorg (die lijkhuizen waarin jullie toch niet terecht willen komen) dat doet niks af aan de situatie NU. We zullen de tering naar de nering moeten gaan zetten komende weken en maanden willen we een nieuwe lockdown en strengere regels willen voorkomen. Dat betekent dat we allemaal moeten inschikken. Of je nu wil of niet. Kinderen die de dupe worden van ons gedrag moet nooit mogen.
Even niet de boel omdraaien, die kinderen worden net als de rest van de samenleving slachtoffer van de beleidskeuzes die gemaakt zijn. Want anders verveelt de zorg zich maar. (Gommers).
 
Ik snap er niks meer van.
Ik lees weer van alles en blijkbaar teveel 🥴 Is er nu wel of geen sprake van shedding?
Ben nu voor de 2e keer ziek thuis, wederom een dag na het werken in een afgesloten ruimte met alleen maar genetisch gemanipuleerden.
Ik zat de laatste twee weken al iets lager met IVM want ik kan niet alles door elkaar nemen (IVM, NAC, Panacur, etc.) Nu dus IVM weer opgehoogd.
Dit is alweer dag 6, koorts is allang weg en alleen nog maar flink verkouden.
Is dit niet vreemd, of gewoon toeval?
Ik heb dat vaker als ik bij mijn vader ben geweest. Alsof mijn psyche explodeert en de hypochonder in mij wakker wordt. Ik voel dan echt zo'n stekende kriebelhoest en ben dan altijd bang dat ik hem aansteek/aangestoken heb. Ja, want met zijn vaccin zou er dan ADE kunnen gaan plaatsvinden, denk ik dan.
Het zal wel onzin zijn en voor mijn eigen gemoedsrust, neem ik dan 's avonds meteen IVM en dan is het probleem altijd weg. Mijn vader is nog nooit door mij aangestoken geworden. Ligt het aan de IVM dat ik niet ziek word of speelt mijn angst een zodanige rol en is er niets aan de hand? Maakt niet uit, toch.

Dorothé
 
Gevaxten superspreader?
Complotdenker!
Of toch niet?

Ps Ik geloof niet in besmettelijkheid, aanstekelijjkheid, transmissie, overdracht oid.
 
Ergens doet mij dit ook steeds aan WOII denken : de mensen die in kampen zaten werden ook continu van het ene naar het ander kamp verplaatst, meestal zonder enige logische reden. En voor alle duidelijkheid : er zaten allerlei mensen in de kampen, NIET alleen maar Joden zoals men tegenwoordig wil laten geloven.
Ook homo's, Roma, Sinti, gehandicapten en waarschijnlijk ook dissidenten.
 
Gevaxten superspreader?
Complotdenker!
Of toch niet?

Ps Ik geloof niet in besmettelijkheid, aanstekelijjkheid, transmissie, overdracht oid.
Angst is wel besmettelijk.
 
Ik heb dat vaker als ik bij mijn vader ben geweest. Alsof mijn psyche explodeert en de hypochonder in mij wakker wordt. Ik voel dan echt zo'n stekende kriebelhoest en ben dan altijd bang dat ik hem aansteek/aangestoken heb. Ja, want met zijn vaccin zou er dan ADE kunnen gaan plaatsvinden, denk ik dan.
Het zal wel onzin zijn en voor mijn eigen gemoedsrust, neem ik dan 's avonds meteen IVM en dan is het probleem altijd weg. Mijn vader is nog nooit door mij aangestoken geworden. Ligt het aan de IVM dat ik niet ziek word of speelt mijn angst een zodanige rol en is er niets aan de hand? Maakt niet uit, toch.

Dorothé
Ojee, ben ik hypochondrisch? 🤣
Werk aan de winkel dus: niet teveel onzin lezen. Maar soms zie ik door het bos de bomen niet meer 🤯
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.195
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan