Coronavirus

De vergissing tussen een onschuldige verkoudheid en het dodelijke coronavirus is zo gemaakt. Oppassen geblazen!
Zeker weten dit bericht heeft als effect dat ieder schaap in september als een haas naar de test straat gaat bij het eerste kuch je, en allemaal positieve uitslagen volledige paniek want ze waren allemaal (gevaccineerd) genetisch gemodificeerd
 
Artikel gaat over het betoog van Jim Jordan đź’Ş wat we al eerder in een video voorbij zagen komen.
“Ik ben ervan overtuigd dat deze mensen meteen de waarheid kenden, en ze hebben het publiek misleid,” benadrukte Jordan.


Hij vroeg via een Wob-verzoek de e-mails rond de conference call op. Ze waren allemaal zwartgelakt. “Ik ben ervan overtuigd dat ze hebben gezegd: we moeten onze sporen uitwissen.”
 
De Lambda variant is zich aan het verspreiden en is nu in Australië. Hopelijk doen de vaccins hun werk en komt er niet ergens een grote uitbraak.

Wat jij vaccins noemt zijn geen vaccins maar genetische manipulatie, nee die doen niets tegen de varianten, osterhaus heeft in 2017 meen ik een test gedaan met een corona virus voor katten... Hij is dierenarts net als Marjon Koopmans met een cursusje Virologie is niet een echte medische opleiding, de katten met vaccin gingen eerder dood dan de katten zonder, ook was de reactie van gevaccineerde katten op een natuurlijk corona virus na vax dodelijker dan bij non vax staat meen ik nog op you tube
 
Wat jij vaccins noemt zijn geen vaccins maar genetische manipulatie, nee die doen niets tegen de varianten, osterhaus heeft in 2017 meen ik een test gedaan met een corona virus voor katten... Hij is dierenarts net als Marjon Koopmans met een cursusje Virologie is niet een echte medische opleiding, de katten met vaccin gingen eerder dood dan de katten zonder, ook was de reactie van gevaccineerde katten op een natuurlijk corona virus na vax dodelijker dan bij non vax staat meen ik nog op you tube

Het was een sarcastische opmerking.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.478
Berichten
505.603
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan