Coronavirus

Half juli gaat mijn peetkind trouwen en we zijn de hele dag uitgenodigd. De bruiloft was al drie keer uitgesteld (want Corona) maar nu gaat het dan toch echt gebeuren hopen ze. Helaas wordt gevraagd een geldig test- vaccinatie- of herstelbewijs mee te nemen, wat wij natuurlijk niet hebben.
Ik ben gisteren nog bij hem geweest om te vragen of hij ook genoegen neemt met een thuistest, die zou ik dan eventueel nog wel willen doen maar hij durft het niet aan. Hij heeft de uiteindelijke vergunning voor de bruiloft ook nog steeds niet binnen want de Gemeente doet zeer moeilijk.
Ik heb tegen hem gezegd (in tranen) dat wij dan helaas niet aanwezig zullen zijn op zijn bruiloft.
Dit is voor mijn man en mij wel heel erg lastig. We hebben nog overal omheen kunnen freewheelen op onze eigen manier afgelopen anderhalf jaar maar nu worden we keihard geconfronteerd met de onrealistische wetten en regels van de overheid. Dit is precies waar ik in maart vorig jaar al zo bang voor was dat zou gaan gebeuren. Mijn man wuifde het toen nog ver weg, "nee dat kunnen ze nooit verplichten" is wat hei zei.
Maar nu zijn we al hier en ik ben bang dat het allemaal nog veel erger zal worden.

Heeft iemand misschien nog tips of er op een andere manier kan worden getest dan via PCR bij GGD?
Kan je niet aan een fake test komen? Note: hier sta ik zelf niet achter hoor, want dan doe je ook nog steeds mee hieraan. Maar ja probeer voor je in oplossingen te denken als je echt heel graag wil gaan.
 
Lang verwacht en toch gekomen :ROFLMAO:

Covid-19 komt veel voor bij huiskatten en -honden, blijkt uit onderzoek​

Het coronavirus komt vaak voor bij huiskatten en -honden waarvan de eigenaar besmet is, blijkt uit onderzoek van de Universiteit van Utrecht. Het advies van de onderzoekers voor coronapatiënten is dan ook contact met kat of hond te vermijden, zegt hoogleraar Els Broens, van de Universiteit Utrecht tegen de BBC.
Ruim 310 huisdieren uit 196 huishoudens waar een menselijke besmetting was vastgesteld, werden getest. Bij zes katten en zeven honden was de PCR-test positief, en bij 54 huisdieren werden antilichamen tegen het virus gevonden, wat duidt op een eerdere besmetting.
"De grootste zorg is niet de gezondheid van de dieren, maar het potentiële risico dat huisdieren als een reservoir van het virus kunnen dienen en het virus opnieuw in de menselijke populatie kunnen introduceren." Het is volgens de onderzoekers het eerste onderzoek waaruit blijkt dat huisdiereneigenaren inderdaad hun hond of kat kunnen besmetten. Eerder was dit moeilijk te detecteren omdat het virus zich nog snel onder mensen verspreidde.
Huisdieren met een covid-besmetting worden overigens niet erg ziek. De meeste besmette huisdieren zijn asymptomatisch of vertonen milde covid-symptomen.

Dorothé
1625137494279.png
 
Ik weet niet of het hier echt man vs vrouw tegenstelling is of meer intelligent vs crimineel..
De crimineel is hier toevallig een vrouw, maar hij noemt ook heel veel criminele mannen
Ik zie kennelijk patronen die jij mist. Het gaat hier overduidelijk om mannelijke logica vs. vrouwelijke onlogica en we zien hier recentelijk alsmaar meer voorbeelden van. De reden waarom mij dit verheugt is omdat ik dit in ons gefeminiseerde polderlandje niet meer voor mogelijk hield.

Mike
 
Hoi Wida, dat zou een optie zijn inderdaad, het is alleen jammer dat de dichtsbijzijnde locatie km rijden is voor ons, dus daar moeten we het nog even over hebben samen.
 
Ze willen de dieren niet vaccineren, maar confisceren en euthaniseren. Alle vorm van levensvreugde, liefde en hechting moet kapot. Het is het goddelijke stuk in ons, datgene wat ons menselijk maakt.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dit zou ik werkelijk niet kunnen verdragen. Dit is te erg. Ik hoop toch echt dat het van te voren opgelost is, want anders kun je mij ook wegdragen.

Dorothé
 
Kan je niet aan een fake test komen? Note: hier sta ik zelf niet achter hoor, want dan doe je ook nog steeds mee hieraan. Maar ja probeer voor je in oplossingen te denken als je echt heel graag wil gaan.
Dank je Warrior, ja hoe kom ik aan een fake test, geen idee??
Ik moet zeggen dat ik absoluut geen held ben en al dit gedoe geeft me enorm veel stress, wat natuurlijk ook niet goed is. Maar ik verwacht veel gedoe met de familie als we niet gaan. Maar ja, een pcr-test met een stok tot aan je hersenen hiervoor doen gaat me dan ook weer te ver dus dan maar gedoe.
Ik had net nog met de ggd gebeld of en waar ik een blaas test kon doen en of ik daar dan ook een bewijs van kon krijgen. Nou ik werd nog net niet uitgelachen. "Nee mevrouw, dat moet toch echt met een pcr-test". Stik er maar in dacht ik.
Ik wil eigenlijk ook liever niet meedoen met deze hele scam, maar ja.
(ik ben wel blij dat miijn man en ik op een lijn zitten voor wat dit betreft anders wist ik helemaal niet waar ik het moets zoeken).
 
N
Lees ik dat ze jouw standpunt/mening niet respecteren?
Nee, niet respecteren is het niet, ze zien ons gewoon niet voor vol aan, zo van, wat maken jullie het jezelf moeilijk. (en ik ben iemand die zich daar heel druk om kan maken, van wat anderen over me denken, dat is helaas niet anders, al probeer ik daar mee om te gaan, gelukkig kan mijn man beter relativeren).
 
Dit is waarom Kary Mullis moest sterven:


Mike
 
Half juli gaat mijn peetkind trouwen en we zijn de hele dag uitgenodigd. De bruiloft was al drie keer uitgesteld (want Corona) maar nu gaat het dan toch echt gebeuren hopen ze. Helaas wordt gevraagd een geldig test- vaccinatie- of herstelbewijs mee te nemen, wat wij natuurlijk niet hebben.
Ik ben gisteren nog bij hem geweest om te vragen of hij ook genoegen neemt met een thuistest, die zou ik dan eventueel nog wel willen doen maar hij durft het niet aan. Hij heeft de uiteindelijke vergunning voor de bruiloft ook nog steeds niet binnen want de Gemeente doet zeer moeilijk.
Ik heb tegen hem gezegd (in tranen) dat wij dan helaas niet aanwezig zullen zijn op zijn bruiloft.
Dit is voor mijn man en mij wel heel erg lastig. We hebben nog overal omheen kunnen freewheelen op onze eigen manier afgelopen anderhalf jaar maar nu worden we keihard geconfronteerd met de onrealistische wetten en regels van de overheid. Dit is precies waar ik in maart vorig jaar al zo bang voor was dat zou gaan gebeuren. Mijn man wuifde het toen nog ver weg, "nee dat kunnen ze nooit verplichten" is wat hei zei.
Maar nu zijn we al hier en ik ben bang dat het allemaal nog veel erger zal worden.

Heeft iemand misschien nog tips of er op een andere manier kan worden getest dan via PCR bij GGD?
Probeer dit misschien : https://antistoffentest.nu
 
Half juli gaat mijn peetkind trouwen en we zijn de hele dag uitgenodigd. De bruiloft was al drie keer uitgesteld (want Corona) maar nu gaat het dan toch echt gebeuren hopen ze. Helaas wordt gevraagd een geldig test- vaccinatie- of herstelbewijs mee te nemen, wat wij natuurlijk niet hebben.
Ik ben gisteren nog bij hem geweest om te vragen of hij ook genoegen neemt met een thuistest, die zou ik dan eventueel nog wel willen doen maar hij durft het niet aan. Hij heeft de uiteindelijke vergunning voor de bruiloft ook nog steeds niet binnen want de Gemeente doet zeer moeilijk.
Ik heb tegen hem gezegd (in tranen) dat wij dan helaas niet aanwezig zullen zijn op zijn bruiloft.
Dit is voor mijn man en mij wel heel erg lastig. We hebben nog overal omheen kunnen freewheelen op onze eigen manier afgelopen anderhalf jaar maar nu worden we keihard geconfronteerd met de onrealistische wetten en regels van de overheid. Dit is precies waar ik in maart vorig jaar al zo bang voor was dat zou gaan gebeuren. Mijn man wuifde het toen nog ver weg, "nee dat kunnen ze nooit verplichten" is wat hei zei.
Maar nu zijn we al hier en ik ben bang dat het allemaal nog veel erger zal worden.

Heeft iemand misschien nog tips of er op een andere manier kan worden getest dan via PCR bij GGD?
Je kunt valse pcr test bewijzen kopen...
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.891
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan