Coronavirus

Hoe zit het dan met andere schimmels bv Candida.
Zou me niets verbazen dat panacur/diacur ook daar goed voor is.
Ik heb panacur besteld.
 
Ik zal dan ook wel gaan zien of die mebendazol ook, net zoals ivectermine, werkt op rosacae. Dat zou erg mooi zijn. Het kan natuurlijk dat het een ander soort worm is, een huidmijt en dat daar alleen maar ivectermine op werkt.

Dorothé
 
Dat zou goddelijk zijn. Op het moment gebruik ik geen gezichtscrème meer, niets dan alleen een nat watje om mijn gezicht mee schoon te wassen. Ik heb echter het idee dat dit tot nu toe nog de beste remedie is. De huid is rustig, alleen wel droog. Maar ik ben allang blij dat die puistjes en pustjes op een minimaal niveau zijn aangeland.
Dus, op naar de huidmijtkiller....Het product zal wel morgen binnen komen.

Dorothé
 
Zodra ik begonnen ben en zodra ik iets merk op de huid, zal ik mededelen of er een godsgeschenk heeft plaatsgevonden.
Nogmaals, ik wacht eerst af of jullie het overleven :sneaky:

Dorothé
 
Neem olie verdund in een draagolie, is ook goed tegen schimmels en mijten op de huid.
 
ik heb in het verleden vele kuren Mebendazol gehad via huisarts, na laatste zwangerschap om aarsmaden te verdrijven en dat hielp voor geen ene mallemoer. Het was altijd kuur van 2 tabletten, ik geloof met week ertussen. Zeker wel 5 kuren achter elkaar. Maar meteen erna waren die krengen er weer. Wat uiteindelijk hielp was een andere voedingsstijl met oa stoppen met brood eten. Ook mijn gezicht was helemaal eczeem. Vuurrood en jeukerig, nu 24 jaar geleden of zo. De homeopaat bood ook geen uitkomst, de dermatoloog ook niet, waar ik steeds mijn gezicht moest wassen met diverse zepen, zalven gesmeerd en werd alleen maar erger en huid dunner. Zoals gezegd, voedingsaanpassing was de oplossing.
Gister heb ik wel Ivermectine besteld via die creditcard knop. (ben naam bedrijf even kwijt)
 
Nou ik ben zeeeer benieuwd of het voor huid gaat helpen en hoor het graag!
Ik geef nog de borst dus voorlopig geen kuur voor mij nog.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
504.002
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan