Coronavirus

10 jaar geleden keek ik al op YouTube naar filmpjes over agenda21, illuminati en al die dingen. Toen dacht ik dat het niet zo’n vaart zou lopen. En vele jaren geleden dacht ik nog “goh, het valt nog wel mee, wanneer gebeurt het dan? En nu besef ik dat het nooit van de ene dag op de andere gaat, maar stapje voor stapje. En dat geldt ook voor de ontmaskering van het systeem en de ontwaking van de Mensheid. De testsamenleving en het Corona paspoort wordt uitgelegd in deze korte video.
 
Mijn ouders zitten voor werk (mijn pa werkt voor mij) op Bonaire. Ik wilde niet, hij wilde heel graag, ondanks pcr-test. Maar het pakt goed uit, zijn ogen zijn geopend, er is daar namelijk niets aan de hand. Geen restricties, niets, althans de mensen houden zich nergens aan. Hij belde me op over hoe onze media ons belazert.

Joost
 
Daarom maken ze reizen ook zo lastig en krijgen landen die 'lastig' zijn code rood of oranje, de programmering mag niet doorbroken worden.

Mike
 
Ik had hem al geplaatst, maar zet hem ook nog hier neer

Dorothé
 
Ik had hem al geplaatst, maar zet hem ook nog hier neer

Dorothé
Schijnt toch nog niet actueel van vandaag te zijn.
Maar:
Tijdigheid Voor de toegangstesten wordt nu een structuur opgetuigd en er wordt veel geld aan besteed. Het punt komt evenwel snel nabij, waarbij het wetsvoorstel niet meer opportuun zal zijn. Ten eerste lijkt, door een toename van het aantal gevaccineerden en de daarmee voorspelde daling van het aantal besmettingen, de noodzaak van toegangstesten van korte duur. Ten tweede is erin voorzien dat de Tijdelijke wet maatregelen Covid-19 in september van dit jaar afloopt. De wet testbewijzen verliest daarmee haar grond, terwijl voor de testvoorzieningen gekeken wordt naar een horizon tot begin 2022.

Wij weten al wet dat die wet er door gedrukt zal worden en als er iets besloten wordt, zal dit tot in het oneindige verlengd worden.
Maar hier staat in elk geval al dat het gedacht is tot begin 2022.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.165
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan