Consultatie bureau bezoek

Hoi Jeroen,

heb jij of je vriendin al gekeken wat de bronnen en opdrachtgevers zijn van die 84 artikelen. Het komt volgens mij veel voor dat als de uitkomst de opdrachgever niet aanstaat ze naar een ander onderzoeksbureau gaan net zolang tot de uitkomst ze aanstaat. Ik denk dat je beter reguliere bronnen kan gebruiken om je vriendin te overtuigen en niet iets zweverigs. Een tijd geleden zag ik dit op het NOS nieuws misschien helpt dit haar te overtuigen:

http://www.joop.nl/leven/detail/artikel/13453_liegende_dokters_veel_fraude_in_medische_wetenschap/

http://www.nu.nl/binnenland/2784376/groot-deel-artsen-getuige-van-fraude.html

Ook denk ik zelf dat ze je 84 artikelen heeft gegeven om je door het aantal te laten overrompelen. Ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen.

 
Laat haar vooral ook even naar de bron van het artikel kijken, misschien dat dat haar over tuicht van de kwaliteit van de artikelen. Ik denk zelf dat die percentages nog veel hoger liggen omdat de meeste het niet in de enquete hebben willen aangeven.

 
Ik kreeg weer zo'n fijne brief van het consultatieburo voor onze zoon van 4. Eigenlijk ben ik nog steeds zeer boos dat ze mijn kinderen ingeënt hebben. En als ik eerlijk ben, wil ik nooit meer wat met ze te maken hebben.

Nu is het wel zo dat ze ruim een jaar geleden een hartruis hoorden en hij in het ziekenhuis aan de monitors heeft gelegen en ze het daar ook hoorden. Ze wilden daar nog geen conclusies uittrekken en ik moest een afspraken voor als hij vier was. Dat was van de zomer en dat heb ik nog steeds niet gedaan. Ik vraag me ook af hoe nuttig dat is. Want wat doe je met de uitslag?

Ook geeft hij soms aan dat hij een auw hoofd heeft. Meestal niet lang en er zit ook wel eens wat bloed in zijn ene oor. Hij is voor zijn vaccinaties ontstoort.

Je wilt het beste voor je kind, dus had ik nooit het cb binnen moeten lopen of is dat te kort door de bocht? Wat is jullie mening

 
Hi naief. Ik wil wel mijn mening geven over het CB. Aangaande het niet vaccineren van mijn dochter heb ik weinig "gedoe" gehad. Er wordt wel naar gevraagd, maar verbazingwekkend genoeg heb ik daar al twee mensen daar gesproken die het met me eens zijn. Officieel mogen ze het niet zeggen, maar ze hebben het toch gedaan. In het begin had ik een VPK die maar niet ophield met praten, me bang maakte voor kinkhoest en aandrong mijn dochter te laten huilen. Dat vond ik erg vervelend, absoluut geen gehoor aan gegeven.

Ik lees hier op het forum weleens dat de hielprik ook niet goed is: er zou dan DNA opgeslagen worden. Misschien is dat zo, maar bij een bekende in mijn omgeving kwam er bij het pasgeboren kindje wel iets uit de hielprik, een of andere zeldzame aandoening. Natuurlijk is dat degeneratie, maar ja, hadden ze het dan niet moeten weten? Het is dusdanig ernstig dat er wel op geanticipeerd moet worden. Dus ik ben voor de hielprik, met de huidige degeneratie. Verder heb ik scoliose, en mijn vriend heeft ook een afwijking a/d rug. Dochter wordt qua rug goed in de gaten gehouden, dat vind ik ook fijn. Met goede voeding kan ik haar rug denk ik prima recht houden, maar ja je weet het nooit!

Ik vind dat het CB wel nut kan hebben, vooral op het lichamelijke vlak. Verder LLL: lekker laten lullen. En voor je zoontje zou ik toch even een hartfilmpje laten maken, je kan later altijd beslissen wat je er mee doet.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.859
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan