colloidaal zilver

Quote:
In dit kader vind ik de info die Bee Wilder geeft over candida net zo verplichte kost als het alleen-lezen forum hier



Toch kan dit mensen nog meer verwarren aangezien zij adviseert helemaal GEEN suikers zelfs geen rauwe melk (lactose), gefermenteerde melk (galactose), rijst, quinoa e.d. te nemen... :?

 
Dit is ook mijn probleem met Nora Gedgaudas. Zij en Bee Wilder zijn heel krachtige vrouwen met een zeer mannelijke manier van communiceren (houd ik van!), maar helaas zijn ze TE fanatiek anti-carb. Net weer even iets te dogmatisch in hun uitingen, maar verder niets dan respect voor deze twee dames!

Mike

 
lievergezond kom je dinsdagavond naar de avond over colloidaal zilver in kapel avezaath, begint om 8 uur. het lijkt me leuk je te ontmoeten. sheila

 
hallo Sheila, hoe is het nu met je oog?

Het lijkt me leuk om je te ontmoeten en altijd interessant om meer te weten ook over colloidaal zilver.

Ik moet ff op mijn hoofd krabben nog over dinsdagavond, omdat ik moet opletten op mijn energie en kerk-avezaath is niet bij mij om de hoek.

 
ik ga dinsdag ook naar Kerk-Avezaath, is bij mij wel om de hoek :)

 
hoi lievergezond, nog niet zo goed. ben toch maar naar de dokter gegaan want ik werd er gek van. mijn oog was donderdag helemaal rood en kon er niet goed mee slapen. er bleek een ontsteking te zitten. heb druppels gehad en gebruik ogentroost van weleda

 
lievergezond ga je nog naar Kerk-Avezaath?

als ik beetje opknap dan ga ik ook, misschien kan ik dan beetje van dat spul van jou krijgen.

ik gebruik nu mega veel vit c, en stoom ook met h202 , en gebruik collidaal zilver, en citroen in thee en honing etc

 
hoi Sheila, het gaat me niet lukken om naar Kerk-Avezaath te komen morgenavond.

Ik ben doodop.

Zullen we mailadressen uitwisselen?

Stuur dan een mail aan Mike: dan kan ik je wat dmso opsturen als je wilt.

 
wil jij anders ff naar mike mailen heb zo gauw zijn mailadres niet

 
lievergezond ik heb een mailtje naar ,lia gestuurd voor het uitwisselen.

rust maar lekker uit, alvast weltrusten.

gr sheilanda

 
Gezond Verstand Avond dinsdag 22 oktober 2013 Kerk-Avezaath

Ditmaal weer een thema dat alle aandacht verdient! Loek Stroeken zal helderheid geven over colloïdaal zilver. Persoonlijk, maar ook in mijn nabije omgeving zoals in mijn praktijk, heb ik zeer goede ervaringen met colloïdaal zilver. Dit zowel voor mens als dier. Het is de moeite waard hier meer over te weten, omdat het op een eenvoudige wijze een steentje kan bijdragen aan onze gezondheid.

Zijn thema op 22 oktober zal zijn:

Colloïdaal zilver, een natuurlijk antibioticum?

Noteer dus de volgende avond in de agenda!

Dinsdag 22 oktober: Gezond Verstand Avond Kerk-Avezaath

Lokatie: Centrum LifeJoy, Kamphofstraat 2, Kerk-Avezaath.

U bent welkom vanaf 19.30u, de lezing start om 20.00u stipt!

Entree: € 10,00 excl. koffie/thee.

Aanmelden kan bij Carola de Jongh-Bakker via info@essense.nu òf via 0344-605894. Gezien de verwachtte grote opkomst, graag een spoedige aanmelding!

 
Quote:
Nebulized into the lungs DMSO and CS cleared all of my

asthma symptoms, which were moderate to severe. I no

longer have asthma two years later. I used an ultrasonic

nebulizer by Mystique, 2 parts DMSO and 8 parts CS.

My CS is home made low voltage about 10 ppm made

with a Silvergen SG6 and my own home made distilled

water made from well water.


Quote:
[...] the flu virus in the lungs, sinuses, is much harder

to knock out immed. I use a mix of about 30% DMSO 70%

30ppm ionic silver in a nebulizer. It doesnt take much, with

a teaspoon doing 6 or 8 nebulizer sessions. A session is

breathing in 8 or 10 lungfulls, deep breaths. Here the DMSO

makes a huge difference in penerating the mucous to deliver

the silver. Smokers, whose lungs look like a 'coal mine'

get even more effect from the DMSO delivering the silver

behind tarballs, etc, to trapped virus pockets.

http://www.eytonsearth.org/forum/post-681.html

 
hoi san, kan je vanavond niet naar de lezing komen dan kan je er alles over horen en vragen.sheila

 
dinsdag avond bezocht in Kerk-Avezaath over colloidaal zilver en goud. De spreker was Loek Stroeken, hier zijn website:

http://www.crystal-colloidaal.nl/nl/nieuws/de-geneeskunde-van-de-toekomst/

Hij beweert de enige te zijn in dit land die het juiste zilverwater verkoopt. Colloidaal dus. De rest is allemaal ionisch en werkt niet van binnen maar alleen licht op de huid.

Colloidaal goud geeft hij een 3-tal goede adressen en de rest kan niet waarmaken wat ze zeggen.

Het zilver is/werkt als antibiotica en met de resistentie van de antibiotica wordt het volgens mij erg belangrijk als 1e hulp in medicijnkastje.

Zelf heb ik goed ervaring met colloid.zilver, het werkt echt.

Ik heb ook ooit jaren geleden een halve liter gekocht en merkte daar niets van, ionisch dus.

Interessant en zeker de moeite waard hieraan te denken in noodgevallen.

 
Wat is dan het verschil tussen de colloidaal zilver en ionische zilver?

 
Pike, ik ben geen natuurkundige dus kan het niet navertellen. De info staat allemaal op zijn website.

Wat ik wel weet dat de meeste zilverwaters die verkocht worden ionisch zijn en niet werkzaam.

Dat kan je zelf maken met die staafjes.

Echte colloidaal zilver (veel kleinere deeltjes heb ik begrepen) kun je niet zelf maken, de methode daarvoor is zeer kostbaar (miljoenen) en is heel goed werkzaam.

Zo legde Loek Stroeken het dus uit,

hier wat info in een pdf:

http://www.crystal-colloidaal.nl/kl...OCHURES/CRYSTAL NL broch colloidal 24 pag.pdf

 
Bedankt voor de link die zal ik tzt eens goed gaan bekijken.
Quote:
Wat ik wel weet dat de meeste zilverwaters die verkocht worden ionisch zijn en niet werkzaam.

Dat kan je zelf maken met die staafjes



Ja dat zegt hij en hij verkoopt zelf natuurlijk als enige de 'juiste' CZ. Tja ik ben altijd een beetje sceptisch bij dat soort uitspraken.

Ik heb nl zo'n apparaatje, met die staafjes, en kan met een liter gedestilleerd water een liter CZ maken. Ik heb dit ook getest dmv een bacterie colonie te laten groeien in een paar glazen water. Daarbij heb ik als enige variabele bij 1 van de glazen mijn CZ gedaan en daar was na een aantal weken geen spoor van bacteriën of iets dergelijks te vinden, totaal helder water, terwijl de anderen echt helemaal overwoekerd waren met bacteriën, gore slierten met weet ik veel wat erin.

Dus het "doet" 100% wel iets, in ieder geval buiten het lichaam.

 
Van de website van Loek Stroeken:
Quote:
In tegenstelling tot de meeste colloïdaal zilver producten is Crystal colloïdaal zilver een amberkleurige vloeistof, gelijkend op donkere gekoelde thee. Het is de hoge concentratie van de Crystal zilverdeeltjes, en niet de deeltjesgrootte of verontreiniging, die deze karakteristieke kleur van Crystal colloïdaal zilver bepaalt.



Mijn met gedestilleerd water zelfgemaakte colloidaal zilver ziet er precies zo uit; amberkleurig, gelijkend op donkere gekoelde thee......

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.072
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan