Codex Alimentarius

Iedereen hier die ook maar enigszins geinteresseerd is in voeding en supplementen MOET deze filmpjes zien. Vroeg je je ooit af of er een complot tegen de mensheid gaande was? Hier zijn de huiveringwekkende antwoorden. Ik weet nog niet of ik er wel van kan slapen.











 
ahh de presentatie uit 2005, die ken ik al inderdaad. Het punt is alleen met deze vrouw is dat ze heel veel roept en dat ook heel veel zaken 'verboden' worden en zelfs in zeer korte periodes (1 of 2 jaar), maar eigenlijk maar weinig van uit is gekomen. Ik ben heilig overtuigd dat de oprichting van deze club zeer duister is en hun 'overall' agenda ook niet het beste voor heeft met de mensen en diertjes op deze planeet en dat ze enkel en alleen geld willen gaan verdienen voor de industrie. Er is zeker een complot gaande tegen de mensheid en daar is de Codex zeker een onderdeel van....

weet niet hoe anderen dit zien?! Toen ik deze presentatie voor het eerst zag, sliep ik ook een nachtje slechter.... maar inmiddels heb ik het wel wat kunnen nuanceren....

 
@ Debsy, nou maar op zich wat die Rima laibow in dat filmpje zegt, dat is op zich denk ik niet eens zo ver bezijden de waarheid.

Alleen ik zit er ook mee dat ik soms een plafond bereik van wat ik aankan aan bewustwording over het kwaad om het maar zo te zeggen.

Rima en haar echtgenoot zijn van de wat men noemt gecontroleerde oppositie en in de -interessante- link naar Rima en haar man blijkt dat deze mensen langzaam van plan waren hun eigen oppositiegeluid af te zwakken (foutief beweren dat de uitkomst van een vergadering positief is voor supplementen) om protesten tegen veranderingen in de vitaminewetgeving af te remmen en ons verder in slaap te sussen.

 
Er is veel discussie over Laibow en haar man, General Bert. Behoren ze tot de gecontroleerde oppositie, de poortwachters (gatekeepers) of niet? Feit is dat per 1 januari 2009 de voorspelde Codex-maatregelen niet massaal en plotsklaps zijn ingegaan. Misschien komt dit wel door de ophef die Laibow hierover heeft gemaakt, wie weet. Verspreiden zij en haar man opzettelijk disinfo of zitten ze er gewoon bovenop en verhinderen ze op deze manier een en ander? De Dr Rath Foundation is al jaren bezig met een campagne tegen Laibow en Stubblebeine (haar man) in de persoon van Paul Anthony Taylor. Je kunt ook deze club beschuldigen van disinfo en gecontroleerde oppositie. Voorlopig heeft Laibow meer gedaan om de Codex onder de aandacht te brengen dan de Rath Foundation!

Mike

 
Dat is de volgende stap, niet alles in een keer anders ontstaat er teveel weerstand.

 
ja Tanja, dat idee had ik ook, wilde het alleen niet noemen, komt zo negatief over dacht ik

 
Nee dat is niet negatief dat is wakker. Ik ben echt wel pro positivisme, maar met een flinke dosis realisme ;) Wat we nu dat we gewaarschuwd zijn wel kunnen doen is informatie over kruiden opslaan op je pc

 
Op you tube staat een filmpje van Ann Bressington, een lid van t zuid Australisch parlement. Het is een lezing over een agenda van de machthebbers. De codex lijkt me daar de onderdeel van. Al met al ziet het er niet zo best uit

 
het is zo ver :evil: Levertraan?

http://www.leefbewust.com/2013/nieuws/bigpharma.html

Burgers tegen lobby big pharma

Het betreft een Duits initiatief dat alle bewoners in alle landen van de EU aangaat. De lobby van de farmaceutische industrie wordt steeds groter en hun afkeer van alles dat staat voor natuurlijke geneeswijzen blijkbaar ook. Daarom wil de EU in de komende jaren een verbod instellen op alle natuurlijke manieren waarmee ware gezondheid kan worden verkregen, ondersteund en gehandhaafd, zoals fytotherapeutische producten, voedingssupplementen en homeopathische- en andere energetische middelen.

Met andere woorden, men wil een algeheel verbod op de verkoop van natuurlijke vitaminen, mineralen, sporenelementen, essentiële vetzuren, aminozuren etc. Dit, om de burgers volledig afhankelijk te maken van synthetische vitaminen, mineralen en voedingssupplementen etc. uit de koker van de farmaceutische industrie!

Er zullen 1 miljoen stemmen nodig zijn om de plannen van de Europese commissie te doorkruisen. De tijd dringt.

Luister naar het onderstaande filmpje, je kunt ook doorklikken en dan kiezen voor de tekst in het nederlands en als je je daartoe geroepen voelt, teken dan de petitie:

www.fid-gesundheitswissen.de/spezial/talk/pet_13_33

 
Getekend!

De onderste link doet het niet maar via de bovenste link kom je er ook.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.781
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan