Vier weken heb ik er nu op zitten bij Tom in Nijmegen. De eerste week voelde ik eigenlijk niks. In de tweede week was ik doodmoe en huilerig. In tegenstelling tot anderen die vertellen over allerlei verbeteringen, ging het bij mij maar magertjes. Gelukkig merkte ik in de derde week echt wel verbetering, de steken in mijn hoofd waren weg, de pijn in mijn duimgewricht was veel minder en de onrust in mijn hoofd ook. En die verbetering zette door in week vier, zelfs de pijn in mijn rechterknie werd veel minder. Alleen kraakt en piept mijn nek nog als ik mijn hoofd beweeg.
Afgelopen vrijdag had ik de tussenevaluatie. Dezelfde tests werden gedaan als bij de intake, zodat je de vooruitgang goed kunt zien. Zat ik eerst in het rode gedeelte bij de test die gaat over stress en aanpassing, nu ben ik opgeschoven naar geel. Ook de andere twee tests lieten een duidelijke vooruitgang zien. Dat geeft de burger moed. Er is besloten dat ik nu van drie keer in de week naar één keer per week ga gedurende een aantal weken. Ik heb er weer alle vertrouwen in.
Wordt weer vervolgd…